Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piotr i Paweł chce zwiększyć liczbę otwarć sklepów do kilkunastu rocznie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-06-2013, 13:52
Piotr i Paweł chce zwiększyć liczbę otwarć sklepów do kilkunastu rocznie
Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł

Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł chce w tym roku zwiększyć liczbę sklepów o 10, ale w kolejnych latach planuje przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet kilkanaście sklepów rocznie - zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl prezes sieci Piotr Woś.

- W tym roku otworzymy 10 sklepów, a w kolejnych latach chcemy rozwijać się o co najmniej kilkanaście placówek - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Woś.

- Nasza ekspansja odbywa się coraz bardziej dwutorowo. Rozwijamy sklepy własne i franczyzowe , nasi franczyzobiorcy otwierają kolejne sklepy. Drugą gałęzią rozwoju są nowi franczyzobiorcy, którzy przychodzą do nas jako partnerzy ze swoimi sklepami - dodaje.

- Liczymy , że potencjał wzrostu Sieci będzie utrzymany głównie poprzez rozwój ilościowy, a część nowych placówek generować będzie z racji swojej wielkości stosunkowo mniejszy obrót - mówi także Woś.

Prezes dodał, że w tym roku, najdalej do 15 grudnia, pojawi się setny supermarket Piotr i Paweł w Polsce.

- W tej chwili koncentrujemy się na średnich i dużych i miastach powyżej 200 tys. mieszkańców oraz na obrzeżach aglomeracji. Planujemy otwarcia w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie To są lokalizacje, w których chcemy najbardziej intensywnie się rozwijać w najbliższych latach - powiedział Woś.

Dodał, iż potencjał stolicy jest nadal bardzo duży. W najbliższym czasie planowane jest otwarcie sklepu w Konstancinie pod Warszawą, a następnych latach w Wilanowie i w centrum Warszawy.

- W Poznaniu mamy 15 sklepów, a miasto jest co najmniej trzy razy mniejsze, więc myślę, że można mówić o dużym potencjale rozwoju jeśli chodzi o Warszawę - powiedział prezes Woś.

- Warszawa jest miastem, gdzie nie jest łatwo o lokalizację, a my też mamy określone oczekiwania. Klient musi mieć możliwość np. zaparkowania, dlatego łatwiej nam rozwijać się na obrzeżach aglomeracji warszawskiej niż w samej Warszawie, chociaż takie projekty też będą się pojawiać w najbliższych latach - dodał.

Obecnie działa 90 supermarketów Piotr i Paweł w 51 miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1100 m. kw., a asortyment sięga 25.000 pozycji

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH