REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Piotr i Paweł dzieli się na dwie spółki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-12-2014, 09:20
Piotr i Paweł dzieli się na dwie spółki
Piotr i Paweł to sieć licząca obecnie 111 sklepów w każdym województwie

Firma Piotr i Paweł wprowadziła duże zmiany strukturalne i organizacyjne na najwyższych stanowiskach sieci. Z dniem 28 listopada 2014 r. nastąpiło wydzielenie z Piotr i Paweł SA oddzielnego obszaru biznesowego, w postaci spółki Piotr i Paweł Grupa Sp. z o.o., skoncentrowanej na finansowaniu i rozwoju sieci, zarządzaniu aktywami oraz administrowaniu struktur nieruchomościowych. Piotr i Paweł SA natomiast koncentrować się będzie na procesach handlowych, marketingowych, jakościowych i logistycznych.

REKLAMA

Zarządy obu struktur objęli obecni członkowie zarządu spółki Piotr i Paweł SA.

Dotychczasowy prezes oraz współzałożyciel polskiej sieci supermarketów, Piotr Woś, objął stanowisko prezesa Grupy Piotr i Paweł Sp. z o.o. W zarządzie tym zasiadł również Paweł Woś, Adam Puchalski, oraz Robert Krzak.

Stanowisko prezesa zarządu w Piotr i Paweł SA objął Maciej Stoiński, dotychczasowy wiceprezes oraz dyrektor handlowy sieci. Maciej Stoiński z branżą FMCG związany jest od kilkunastu lat, między innymi jako dyrektor handlowy i prokurent zarządu Lewiatan 94 Holding SA, a także prezes zarządu Pamapol Dystrybucja.

W zarządzie Piotr i Paweł SA pozostał wiceprezes Marcin Ratajczak, dyrektor handlowy spółki oraz wiceprezes Piotr Drządzewski, odpowiedzialny za procesy logistyczne.

- Przedstawione zmiany stanowią kolejny, zaplanowany etap w rozwoju firmy, uwzględniający realizację nowych wyzwań - podała spółka w komunikacie.

 

Supermarkety Piotr i Paweł to sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 111 sklepów w każdym województwie. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. Poziom obrotów za rok 2014 istotnie przekroczy 2 mld zł.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • florkapaciorka 28-01-2015, 23:32:
ciekawe co będzie z pracownikami? czy będą musieli umowy zmieniać czy co? to jakoś tak dziwnie. Na goworku nic o tym jeszcze nie widziałam, ale w sumie gdyby faktycznie było im źle to by narzekali.
  • Demerara 04-12-2014, 23:19:
Również się przylaczam do poprzednich komentarzy. Coraz mnie produktów markowych, tylko marka własna, która nie budzi zaufania i nie pasuje do segmentu delikatesów. Wole Stokrotke na prawde robie się tam miłe zakupy
  • nowy 04-12-2014, 07:29:
Witam. Sklepy Piotr i Paweł od pewnego czasu promuje w bardzo dużej mierze tylko markę "własną" Z tego powodu już tych sklepów nie odwiedzam. Jeśli chcę kupić produkty z "taniej Marki" to pójdę do "Stonki".

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH