REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Piotr i Paweł inwestuje i poprawia wyniki sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-01-2015, 12:22
Piotr i Paweł inwestuje i poprawia wyniki sprzedaży
Sklep sieci Piotr i Paweł w Poznaniu. Fot. PTWP SA/Żelazna Studio

Najdynamiczniejszy w historii rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marek własnych do 1000 produktów oraz rozwój koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2014 roku. Na 2015 rok poznański operator planuje przyspieszenie ekspansji.

REKLAMA

W 2014 r. sieć Piotr i Paweł uruchomiła 17 nowych placówek. Tym samym mijający rok jest najdynamiczniejszym w historii rokiem pod względem ilości otwarć nowych sklepów. Piotr i Paweł wzmocnił swoją obecność w strategicznych dla sieci aglomeracjach warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie. Sklepy Piotr i Paweł są już w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce.

W roku 2015 sieć Piotr i Paweł planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Tempo rozwoju oraz wzrastające zadowolenie klientów z zakupów pozwoliły zrealizować obrót za rok 2014 w wysokości 2,035 mld zł co ze wzrostem 5,6 proc. plasuje Piotra i Pawła w czołówce najdynamiczniej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce.

Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci Polomarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku. Dziś marka ekonomiczna "Lubię" zaspakajająca potrzeby konsumentów najbardziej wrażliwych na cenę liczy 120 pozycji.

Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych "Piotr i Paweł" i "Kuchnia Polki".

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu obchodząca w bieżącym roku 25 lecie funkcjonowania , licząca obecnie 115 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2,035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • antek 28-01-2015, 23:42:
ja myślę, że te lepsze wyniki to dzięki zadowolonym z pracy pracownikom, czego nie da się ukryć np. czytając gowork.pl/opinie_czytaj,77320 , fajnie że dbają o pracowników, bo to później przekłada się na widoczne efekty jak widać

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH