Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piotr i Paweł ma już ponad 600 produktów marki własnej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-01-2014, 14:10

Marka własna Piotr i Paweł Zawsze Jakość liczy obecnie ponad 600 produktów - podała sieć.

Od trzech miesięcy sieć wprowadza również ekonomiczną markę "Lubię", w ramach koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus (Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz).

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć licząca obecnie 100 sklepów w 15 województwach w całej Polsce. Jej obroty za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • feri 29-01-2014, 10:43:
i dlatego tam nie zachodzę! Żadnych marek własnych, dwa razy się nacięłam na spozywce,trzeciego razu nie będzie! Z tego co słyszę, sporo ludzi myśli jak ja.
  • Kubanek 29-01-2014, 09:59:
Zależy jaki produkt, jakiej firmy. Dla małych i średnich firm, marka własna to czasami najlepszy sposób na wzrost sprzedaży. Dzięki marce własnej, rozwinęła się cała masa polskich firm, które bez niej, nic by nie znaczyły. Chodzi o to, że marka nie oznacza jakości, szczególnie to widać dzisiaj w artykułach przemysłowych, gdzie cała masa firm, o kiedyś dobrej marce, "zjechała" z jakością kompletnie, szczególnie dotyczy to żywotności produktu, np. elekronicznego czy samochodów. W normalnych krajach, ludzie przestali patrzeć wyłącznie na markę, a zaczęli na jakość produktu i jego pochodzenie.
Musi się Pan/Pani wiele jeszcze nauczyć, skoro zadaje Pan/Pani takie dziwaczne pytania.
  • A.K. 29-01-2014, 09:55:
marka własna daje możliwość wyzbywania się byle czego przez producenta, który nie chce firmować swoim logo danego produktu.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH