Piotr i Paweł na VII FRSiH: Nasza marka przekroczyła wartość 0,5 mld zł
Piotr i Paweł jako polska firma jest na dobrej drodze do zbudowania retail brandingu. Klienci wiedzą jakie są jej wyróżniki. Nasza marka przekroczyła wartość pół miliarda złotych. Mamy ponad 50-proc. udział sprzedaży żywności świeżej i dwucyfrowy udział marki własnej, a ok. 50 proc. obrotu pochodzi z zakupów dokonywanych przez lojalnych klientów – powiedział Robert Krzak, wiceprezes zarządu firmy Piotr i Paweł podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie.
- Większość naszych franczyzobiorców stanowią byli pracownicy. Jesteśmy więc nieco innym konceptem niż typowe franczyzy. Możemy się pochwalić, że ilość asortymentu kupowana przez partnerów handlowych w naszych magazynach dochodzi do 80 proc., chociaż nie mamy takich wymagań wobec franczyzobiorców - mówił wiceprezes.
Supermarkety Piotr i Paweł to sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 108 sklepów w każdym województwie. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł
W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!