Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Piotr i Paweł planują inwestycje w technologię self scanning i nową witrynę sklepu internetowego

Na przełomie 2016 /2017 r. sieć Piotr i Paweł chce wprowadzić kilka ułatwień technologicznych dla klientów. Sieć zainwestuje m.in. w technologię self scanning oraz nową witrynę sklepu internetowego. Poza tym do końca roku firma uruchomi jeszcze ok. 10 supermarketów poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Piotr i Paweł planują inwestycje w technologię self scanning i nową witrynę sklepu internetowego
Logo sieci Piotr i Paweł; fot. Żelazna Studio
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 16-09-2016, 11:59

Technologia self-scanning czyli umożliwienie klientom samodzielnego skanowania towarów wkładanych do koszyka ma wiele zalet m.in. skrócenie czasu obsługi przy kasie – klient nie wykłada przy kasie towarów z koszyka, kasjer nie musi ich skanować, a klient ponownie pakować do koszyka.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr i Paweł RSS ALERT    /    inwestycje Piotr i Paweł RSS ALERT    /    technologia self-scanning RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2016-09-19 22:48:04
    Technologie mobilne i aplikacje dla firm: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.