Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Piotr i Paweł planuje nowy wystrój w sklepach. Skąd środki?

- Na horyzoncie mamy zakończenie procesu (restrukturyzacji - red.), konsolidację działań marketingowych i walkę o naszego klienta. Mówimy jednym głosem – stawiamy na współpracę i partnerstwo w ramach sieci i wspólnych działań z naszymi franczyzobiorcami. Jesteśmy przekonani, że jest dla nas miejsce na rynku – podkreśla Patryk Filipiak, prezes zarządu spółki Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja - zarządcy sądowy sieci Piotr i Paweł.

Piotr i Paweł planuje nowy wystrój w sklepach. Skąd środki?
Fot. Shutterstock

"Sieć Piotr i Paweł pod moim nadzorem jako zarządcy jest gotowa kontynuować rozmowy z zainteresowanymi inwestorami" i jednocześnie "skutecznie realizuje kolejne kroki planu restrukturyzacji zgodnie z przyjętymi założeniami" - dodaje Patryk Filipiak.

- Wyniki, wziąwszy pod uwagę zmienne rynkowe, są dla nas zadowalające, choć jest jeszcze wiele do zrobienia. Założona w planie restrukturyzacyjnym strategia jest jak najbardziej aktualna. Działamy także w oparciu o bieżące zmienne, generowane przez rynek, co wymusza nieznaczne korekty. Nie wpływa to jednak na kluczowe wskaźniki zawarte w przyjętym planie. Jesteśmy na ostatniej prostej jeżeli chodzi o zamykanie nierentownych placówek. Obecnie mamy 75 sklepów i w Q1 będziemy zamykali do docelowej ilości. Od tego momentu sieć skupi się na rozwoju istniejących sklepów dostosowując je do oczekiwań naszych klientów. Istotne elementy tych zmian widać już dziś - np. wprowadzony nowy program lojalnościowy "Najwięcej", czy stałe poszerzanie asortymentu w sklepach - skomentował bieżącą sytuację Piotra i Pawła, zarządca sieci.

Jednym z elementów działań nakierowanych na zachęcenie klientów do odwiedzania sklepów sieci jest nowy program lojalnościowy Najwięcej, który w formie aplikacji na smartfona jest już do pobrania w sklepach Google Play i AppStore. Użytkownicy będą zbierać na swoim koncie punkty za zakupach w sklepach stacjonarnych, które będą mogli wymienić na nagrody lub rabaty. Z czasem aplikacja będzie przedstawiała zindywidualizowaną ofertę dopasowaną do potrzeb klienta np. poprzez rabaty na wybrane produkty. Każda osoba, która zarejestruje się w programie, otrzyma na start bonus w postaci 10 punktów.

Kolejnym etapem działań ma być rebranding sklepów sieci, który rozpoczął się od poznańskiego oddziału przy ulicy Gronowej. Docelowo nowy wystrój i komunikacja dla klientów w sklepach znajdzie się we wszystkich placówkach. Sieć nie informuje dokładnie skąd weźmie środki na tę inwestycję.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Patryk Filipiak RSS ALERT    /    Piotr i Paweł RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.88.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.