REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Piotr i Paweł planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów w 2014 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-01-2014, 11:46
Piotr i Paweł przyspiesza inwestycje
fot. Żelazna Studio, sklep Piotr i Paweł

Blisko 7 proc. wzrostu w ostatnim kwartale roku, dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus ( Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz) - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 roku - podsumowuje zarząd sieci.

REKLAMA

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1 927 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc., przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9 proc.

Rozwój sieci to osiągnięcie liczby 100 placówek w całej Polsce, poprzez otwarcia 12 nowych supermarketów, z czego 9 w aglomeracji warszawskiej, poznańskiej i Trójmieście oraz obecność w nowych miastach takich jak Lublin, Elbląg i Koźmin Wielkopolsk.
 
Jak dodaje zarząd Piotra i Pawła, prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie osiągnął 19,5 proc. wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W roku 2014 sieć planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła będzie franchising, oparty na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek. W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 100 sklepów w 15 województwach w całej Polsce. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Klient zwykły i codzienny 19-06-2015, 09:57:
Trochę za drogi w porównaniu np. z Biedronką i kilkoma innymi.
  • Inet 20-01-2014, 18:47:
A może by tak dali niższe ceny, rozumiem że sklep stawia na jakość ale z tymi cenami to przesadzają, czasem kupię tylko pojedyncze produkty. A tak systematycznie kupuję przez internet we Frisco i oni mają również bardzo dobrą jakość o wiele niższe ceny, widać da się.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH