Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piotr i Paweł testuje koncept małych sklepów franczyzowych - zdjęcia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2015, 20:30
Piotr i Paweł testuje koncept małych sklepów franczyzowych - zdjęcia
Piotr i Paweł Market to nowy koncept franczyzowy dla sklepów osiedlowych. fot. własne

Piotr i Paweł Market to nowy koncept franczyzowy, który poznański operator testuje na rynku handlowym. Dwa pierwsze sklepy w nowym koncepcie ruszyły 7 października – dowiedział się serwis portalspozywczy.pl.

Nowy koncept Piotra i Pawła przygotowany jest dla sklepów osiedlowych i testowany jest w Poznaniu na Osiedlu Stare Zegrze oraz w Gniewkowie na Kujawach. Według nieoficjalnych informacji pierwsze efekty są zadowalające. Nowy koncept koncept przeznaczony jest dla franczyzobiorców prowadzących sklepy o powierzchni 250-500 mkw.

Piotr i Paweł przygotował dla konceptu nowe logo, nową wizualizację sklepów, politykę promocyjną, handlową, logistyczną, innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu asortymentem oraz zapasem magazynowym.

Piotr i Paweł Market oferuje swoim klientom szeroki asortyment, w którym reprezentowane są wszystkie kategorie produktowe, z różnym poziomem głębokości wyboru. Szczególny nacisk w doborze produktów położony został na kategorie świeże oraz „zdrową żywność”.

W całym asortymencie mocno reprezentowane są marki własne: „Lubię” w segmencie ekonomicznym i „Piotr i Paweł zawsze jakość” w segmencie średnim.

Franczyzobiorcom Piotr i Paweł oferuje pomoc przy przebudowie, wdrożeniu i rebrandingu sklepu, przemyślany asortyment z wbudowanym asortymentem lokalnym, zarządzanym przez franczyzobiorcę, szkolenia z zakresu marżowania, marki własne, m.in. markę własną „Piotr i Paweł zawsze jakość” oraz markę detaliczną „Lubię”.

Nowy marketowy koncept sklepu pozwoli sieci Piotr i Paweł na znaczne przyspieszenie rozwoju sieci i zwiększenie skali działalności. Przypomnijmy, że w 2013 r. poznański operator uruchomił franczyzę dla supermarketów liczących powyżej 600 mkw. powierzchni, teraz uzupełnił ofertę o markety (duże sklepy osiedlowe), o powierzchni 250-500 mkw.

Piotr i Paweł to rodzinna sieć supermarketów, która w bieżącym roku obchodzi swoje 25- lecie funkcjonowania. Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie 120 sklepów w 61 polskich miastach z asortymentem sięgającym 15 000 pozycji.

Obroty sieci sieci Piotr i Paweł za rok finansowy 2014 wyniosły 2,035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc. W 2015 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając do końca roku jeszcze 15 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH