Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piotr i Paweł to kolejna sieć handlowa, która sięga po kucharzy

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 21-01-2014, 17:52

Polska sieć delikatesów rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem blogerów kulinarnych. Piotr i Paweł jest kolejną siecią po Lidlu, Biedronce i Tesco, która sięgnęła po kucharzy, by zachęcić ludzi do robienia zakupów - informuje wyborcza.biz.

Do nowej kampanii reklamowej Piotr i Paweł zaangażował autorów blogów Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomasza Woźniaka. Kampania jest prowadzona głównie w internecie i jest oparta na podobnym pomyśle jak kampania Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim.

Raz w miesiącu blogerzy będą prezentować kulinarne przepisy, dostępne na kanale YouTube i stronie internetowej Piotra i Pawła. Sieć zaś będzie w tym okresie promowała i sprzedawała taniej składniki potrzebne do zrobienia tych potraw.

Pierwsza odsłona akcji zaczęła się kilka dni temu, gdy Piotr i Paweł wystartował z tygodniem kuchni meksykańskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH