Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piotr i Paweł w 2017 r.: Rozwój koncepcji „sklep w sklepie” i optymalizacja procesów logistycznych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-12-2017, 13:57
Piotr i Paweł w 2017 r.: Rozwój koncepcji „sklep w sklepie” i optymalizacja procesów logistycznych
fot. materiały prasowe

Dynamiczny rozwój sieci w aglomeracji warszawskiej, rozwój koncepcji „sklep w sklepie” oraz optymalizacja procesów logistycznych to kluczowe osiągnięcia sieci Piotr i Paweł w roku 2017 - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu i komunikacji sieci handlowej "Piotr i Paweł".

- Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2017 (12 nowych placówek), koncentrowała się na dużych aglomeracjach. Nowe supermarkety powstały w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie i Jeleniej Górze.  Szczególnie silny rozwój w aglomeracji warszawskiej (4 placówki) umożliwił jej 30% wzrost r/r, wyprzedzając tym samym pod względem obrotów aglomerację poznańską, z której wywodzi się Piotr i Paweł.  Duże wzrosty odnotował również w tym obszarze e-sklep, głównie za sprawą oddanej w 2016 r. dedykowanej dla Warszawy powierzchni logistycznej oraz nowej witryny zakupowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu i komunikacji sieci handlowej "Piotr i Paweł".

- Rozwojowi organicznemu towarzyszyła optymalizacja portfolia placówek nie spełniających oczekiwań biznesowych oraz modernizacja najstarszych supermarketów w Poznaniu, Warszawie oraz Bydgoszczy - dodaje.

- Upływający rok to także dalszy rozwój jakościowy oferty sieci w ramach konceptu „sklep w sklepie”.  W specjalnie wydzielonych strefach supermarketu klient ma możliwość kupowania produktów regionalnych od bezpośrednich producentów (Targowiska Regionalne) bądź szerokiego asortymentu akcesoriów kuchennych marki Ambition. Dedykowane zakupowo strefy, odpowiadające na rosnące oczekiwania konsumentów, obecne są już w kilkudziesięciu placówkach - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska.

Dodaje, że w roku 2017 powstał również nowy format sklepów typu convenience, pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze”. Z zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej  można skorzystać na trzech stacjach BP w Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie. Oferta skierowana jest nie tylko do kierowców, ale również innych osób ceniących wygodę i szybkość zakupów. Nowy format stworzony jest w ramach współpracy z koncernem paliwowym  BP. Asortyment Piotra i Pawła na stacji to blisko 400 produktów, z czego 80% stanowi marka własna Piotr i Paweł „Zawsze Jakość” . Obecnie koncept „Piotr i Paweł po drodze” jest w fazie testu.

- Mijający rok zaowocował również rozwinięciem koncepcji podmarki produktów funkcjonalnych Piotr i Paweł Plus. Nowy brand obejmuje produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, super foods.  Wzrost zainteresowania żywnością prozdrowotną i odpowiedź na nie w postaci ponad 70 sku nowej linii pozwoliło osiągnąć znaczące wzrosty sprzedaży całej kategorii - informuje.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Cooo 25-12-2017, 12:34:
Piotr i pawel na stacji bezynowej ale tylko marki się zmieniły,ceny nie, ja dziekuje. Juz tanszy jest Carrefour express

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.