Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Pizza Hut rusza z nową promocją i profilem na Facebook'u

Od połowy stycznia w Pizza Hut trwa Festiwal Pizzy - promocja, która polega tym, że klient płacąc raz, może spróbować wszystkich smaków i rodzajów pizz dostępnych w menu restauracji. Z początkiem roku sieć inauguruje również swoją działalność na Facebook'u.

Tym razem festiwal prowadzony jest w nowej konwencji: kawałek po kawałku można próbować różnych smaków pizz oferowanych przez restauracje, bez konieczności zamawiania całego dania. Atrakcją Festiwalu są specjalnie dedykowani kelnerzy zwani "Festiwalowymi Ekspertami", którzy serwują chętnym kawałki wybranej pizzy a także odpowiedzą na każde pytanie związane z tym daniem. Mogą także zaproponować odpowiednie do pizzy wino. Oferta obowiązuje do 4 kwietnia 2011 roku we wszystkich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską.

Spoty reklamowe promujące Festiwal Pizzy wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Style, TV4, At Media oraz Discovery. Autorem adaptacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8
Communications Group
. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pizza Hut RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    pizzeria RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jullia :* 2012-02-24 19:38:38
    Czy ta osoba może przyjść z przyjaciółmi i ile ich może być?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.27.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.