Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PKN Orlen szuka dostawców wśród producentów żywności

  • Autor: PAP
  • Data: 12-02-2018, 15:25
PKN Orlen szuka dostawców wśród producentów żywności
fot. shutterstock

PKN Orlen w ramach projektu "Spiżarnia Regionów", który obejmuje stacje paliw płockiego koncernu, chce zintensyfikować współpracę z krajowymi dostawcami rodzimych produktów spożywczych. Obecnie są one dostępne na 400 stacjach, a wkrótce może być ich o 150-200 więcej.

"Wykorzystując pozycję naszej firmy i sieć dystrybucji, którą dysponujemy, chcemy realnie przyczynić się do rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Narzędzie już mamy, a naszą pomoc dla lokalnych producentów deklarujemy w całym łańcuchu - od organizacji zaopatrzenia przez dostawy" - powiedział prezes PKN Orlen Daniel Obajtek, cytowany w komunikacie spółki.

Według niego zaangażowanie we współpracę z producentami rodzimych produktów, płocki koncern "traktuje jako wyraz społecznej odpowiedzialności, realizowanej poprzez wsparcie dla mniejszych, rodzinnych firm". "Liczymy, że ten potencjał dostrzegą również inne firmy i lokalne, wytwarzane tradycyjnymi metodami produkty, o unikalnych walorach smakowych, będą dostępne dla jeszcze większej grupy konsumentów" - podkreślił prezes PKN Orlen.

Jak zaznaczył płocki koncern, "polską żywność charakteryzuje wysoka jakość, szczególnie doceniana przez klientów". W ocenie spółki potwierdzeniem tego jest "duży sukces" realizowanego tam projektu "Spiżarnia Regionów", zainicjowanego we wrześniu 2017 r. we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego.

"Obecnie do dyspozycji klientów pozostaje ponad 70 produktów regionalnych, od 23 polskich rolników i przedsiębiorców, na blisko 400 stacjach paliw, w 4 województwach. Produkty wchodzące w skład oferty mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał" - poinformował płocki koncern.

Według spółki "Spiżarnia Regionów" to projekt będący "doskonałą platformą do promocji lokalnych produktów od polskich producentów, którzy często nie mają możliwości konkurowania z zagranicznymi dostawcami". "PKN Orlen dostrzega potencjał do rozszerzenia oferty na kolejne 150-200 wyselekcjonowanych stacji. Obecnie trwają przygotowania, aby projekt mógł zostać wdrożony wiosną" - oświadczył płocki koncern.

PKN Orlen zwrócił jednocześnie uwagę, że spółka ta "stawia również na dynamiczny rozwój marek własnych, które produkowane są przez lokalnych producentów i w dużej części mają zastąpić zagraniczne produkty". Spółka przypomniała, że pierwszą kategorią, którą wprowadziła do sprzedaży na stacjach paliw pod marką własną, była woda źródlana O!.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 575) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH