Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

PKN Orlen uruchomił w Monachium stację paliw z logo star oraz Grupy Orlen

PKN Orlen uruchomił w Monachium stację paliw w formacie co-brandingu, łączącym lokalną markę star, która należy do spółki zależnej Orlen Deutschland, z logotypem Grupy Orlen – poinformował w środę koncern, który posiada w Niemczech sieć ponad 580 stacji.

PKN Orlen uruchomił w Monachium stację paliw z logo star oraz Grupy Orlen
fot. PTWP

Autor: PAP
Data: 13-11-2019, 14:48

Na początku października PKN Orlen informował, że jeszcze w tym roku na stacjach paliw z Grupy Orlen w Czechach, na Słowacji i w Niemczech pojawi się marka Orlen, jako element wdrażanej strategii co-brandingu, zakładającej współistnienie lokalnych marek Benzina i star z logotypem Grupy Orlen.

"Nasza pierwsza stacja w Bawarii już działa, tym samym nasza sieć jest obecna we wszystkich niemieckich landach. Obiekt w Monachium został uruchomiony w formacie co-brandingu łączącym lokalną markę star z logotypem Grupy ORLEN" - oznajmił w środę na Twitterze PKN Orlen.

W październiku koncern podawał, że "w ramach działań, które docelowo mają zmierzać do pełnego rebrandingu sieci", na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest Grupa Orlen, "będzie prowadzona spójna komunikacja, w której istotną rolę odgrywać będzie dalsze zaangażowanie w Formułę 1".

PKN Orlen wyjaśniał wówczas, iż "w ramach wzmacniania znajomości marki Orlen połączone logotypy będą pojawiały się między innymi na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz na ekranach wewnątrz stacji Benzina i star". Koncern podkreślał, że "wprowadzi flagową markę do lokalnych działań marketingowych, wykorzystując na rynkach zagranicznych także potencjał komunikacyjny wynikający z zaangażowania w Formułę 1 i sponsoring Roberta Kubicy".

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek zwracał wcześniej uwagę, że rozłożony na lata rebranding nie przewiduje na tym etapie likwidacji "bliskich klientowi marek lokalnych w Czechach, na Słowacji i w Niemczech", ale łączenie ich z logotypem Grupy Orlen. "Pozwoli to zbudować rozpoznawalność marki Orlen na tych rynkach. Docelowy rebranding pozwoli nam uzyskać synergię w obszarze komunikacji i marketingu, a jego wsparciem będzie wykorzystanie naszego dalszego zaangażowania w jeden z najbardziej popularnych sportów na świecie, czyli Formułę 1" - mówił w październiku Obajtek.

PKN Orlen informował wtedy, że posiada ponad 2800 stacji paliwowych w Europie - 1779 w Polsce, 585 w Niemczech, 413 w Czechach, 25 na Litwie i osiem na Słowacji, a proces rebrandingu wszystkich tych obiektów Grupy Orlen ma kosztować kilkadziesiąt milionów złotych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

stacje paliw RSS ALERT    /    PKN Orlen RSS ALERT    /    Niemcy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    stacje benzynowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.