Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Po III kw. sprzedaż Organic Farmy Zdrowia wyższa o ponad 9,5 proc.

Po trzech kwartałach br. w zakresie sprzedaży sieć Organic Farma Zdrowia odnotowała 9,55 proc. wzrostu (16 proc. dla porównywalnej bazy delikatesów, uwzględniając zamknięcie dwóch nierentownych obiektów). Strata brutto zmniejszyła się o 49 proc., a wynik EBITDA jest lepszy aż o 58 proc. w stosunku do trzech kwartałów 2009 roku.

Kapitały spółki wzrosły blisko trzykrotnie dzięki majowej emisji akcji, którą objął Fundusz Avallon MBO, stając się znaczącym akcjonariuszem spółki.

Organic Farma Zdrowia podsumowała też wydarzenia w trzecim kwatle. Najważniejsze to nabycie za kwotę 3 mln zł 100 proc. udziałów w Eko-Wital Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach oraz praw do marki "Dr Zdrowie". Już 10 proc. sprzedaży spółki to produkty pod marką "Dr Zdrowie". Inwestycja w Eko-Wital jest elementem strategii rozwoju Organic Farma Zdrowia S.A., która zamierza konsolidować rynek ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych, a także rozwijać działalność dystrybucyjną obok detalicznej.

W trzecim kwartale spółka uruchomiła też swoje18-te delikatesy o powierzchni 140mkw. Delikatesy są zlokalizowane w Warszawie przy ul. KEN 85 w Galerii Handlowej Metro BIS. Delikatesy te były pierwszymi realizowanymi wg. nowej strategii spółki polegającej na otwieraniu sklepów o znacząco większej powierzchni niż dotychczas oraz w nowej koncepcji architektoniczno-wizualno-komunikacyjnej, która będzie realizowana w każdych nowych obiektach i częściowo przenoszona do istniejących już delikatesów.

W ciągu czterech lat Organic Farma Zdrowia S.A. stała się liderem rynku z 18-stoma działającymi delikatesami na terenie 9 miast Polski oraz delikatesami internetowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Organic Farma Zdrowia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.99.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.