Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Poczta Polska: co piątą paczkę klienci odbierają w pocztowej sieci click&collect

W grudniu 2018 r. klienci Poczty Polskiej korzystali z usługi "Odbiór w punkcie" dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w pocztowej sieci click&collect, która obejmuje już 11 tys. punktów.

Poczta Polska: co piątą paczkę klienci odbierają w pocztowej sieci click&collect
fot. materiały prasowe

Sieć click&collect Poczty Polskiej, zgodnie z zapowiedziami, powiększyła się do 11 tys. punktów i obejmuje placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka/Freshmarket, oraz kioski i saloniki Ruchu. To największa tego typu sieć w całej Polsce. Dzięki niej klienci Poczty Polskiej mają możliwość odebrania swojej przesyłki w wybranym przez siebie miejscu o dogodnej dla siebie porze. Dostępność punktów sprawia, że klienci coraz częściej korzystają z tej formy odbierania zakupów internetowych.

W roku 2018 było ich o prawie 60% więcej niż w roku 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej  150%.

Dynamiczny wzrost liczby przesyłek zamawianych do punktów odbioru potwierdza, że przyjęta przez Pocztę strategia jest zgodna z oczekiwaniami klientów. Polacy cenią sobie wygodę zakupów i możliwość ich odebrania tam gdzie jest to najbardziej wygodne. Usługa Odbiór w PUNKCIE spełnia te oczekiwania, dlatego w najbliższych miesiącach Poczta Polska rozwinie sieć o kolejne kilkaset punktów.

Usługa odbioru paczki w punkcie jest bardzo prosta. Klient zamawiający przesyłkę otrzymuje od Poczty Polskiej powiadomienie, o przekazaniu paczki do wybranego punktu. SMS lub email zawiera numer paczki oraz adres i kod odbioru. Na odebranie przesyłki klient ma 7 dni od chwili otrzymania powiadomienia. Oprócz tego, od chwili nadania aż do doręczenia paczki do wybranego punktu odbioru istnieje możliwość śledzenia przesyłki.

Sieć Odbiór w PUNKCIE to najszybciej rosnący kanał dostaw w Poczcie Polskiej. To klient decyduje gdzie i kiedy ma się zgłosić po swoją przesyłkę. Ma to szczególne znaczenie dla kupujących w e-sklepach, którzy większość dnia przebywają poza miejscem zamieszkania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    click&collect RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    dystrybucja RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tomek 2019-01-19 21:47:27
    Ja akurat preferuję otrzymywać przesyłki do rąk własnych. I między innymi dlatego, tak często decyduję się na przesyłkę kurierską. Sam jak mam coś do kogoś wysłać, zazwyczaj korzystam z Sendit, dzięki czemu przesyłka dochodzi zazwyczaj dzień po nadaniu i płacę za nią zdecydowanie mniej niż w przypadku wezwania kuriera za pośrednictwem infolinii firmy kurierskiej.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.92.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.