Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Poczta Polska i NEO24.PL wprowadzają bezpłatny zwrot towarów

  • Autor: PR
  • Data: 05-04-2016, 09:33

Poczta Polska nawiązała strategiczną współpracę ze sklepem internetowym NEO24.PL w zakresie przyjmowania bezpłatnych zwrotów towarów w placówkach pocztowych. To pierwsza w Polsce tak duża umowa na zwroty, które są bezkosztowe dla klientów segmentu e-commerce. Poczta Polska dzięki sieci ponad 4000 placówek pocztowych jest wygodnym partnerem dla obsługi posprzedażnej towarów zakupionych w sieci.

Klienci NEO24.PL już od 5 kwietnia mogą za darmo zwrócić produkty do 30 kg (małe AGD, RTV, IT). To efekt jedynej w takiej skali umowy na darmowe zwroty produktów w Polsce pomiędzy NEO24.PL i Pocztą Polską. Klienci na darmowy zwrot mają 14 dni. Nowa usługa jest bardzo prosta i wygodna. Wystarczy przynieść do najbliższej placówki Poczty zapakowany produkt i poinformować pracownika o chęci zwrotu paczki do NEO24.PL, Klient dostanie wtedy naklejkę, na której wpisze swoje dane. Poczta Polska dzięki umowie z NEO24.PL odeśle za darmo paczkę do sklepu.

– Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży on-line w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży eCommerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów. Standardem staje się także darmowy zwrot oferowany przez e-sklepy, tak jak ma to miejsce w NEO24.PL – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Zgodnie z ustawą z 30.05.14 r. o prawach konsumenta klient sklepu internetowego może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu zwrotu towaru. Współpraca sklepu NEO24.PL z Pocztą Polską pozwala na zaoferowanie lepszych, niż przewidziane w ustawie, standardów obsługi.

– Udostępniamy darmową i najłatwiejszą dla klienta usługę zwrotu towaru, jaką można sobie wyobrazić. Od teraz nie tylko dostawa, ale i zwrot są zupełnie za darmo. Wystarczy przyjść z paczką do najbliższej placówki i powiedzieć: "Chcę to oddać do NEO24.PL". Pracownik Poczty Polskiej umieści na paczce naklejkę, na której klient wpisze swoje dane. To wszystko! Resztą zajmiemy się już my. Nasi klienci nie muszą obawiać się sytuacji, w której zakupiony produkt nie spełni ich oczekiwań, a oni będą musieli ponieść koszty odesłania towaru – mówi Mateusz Gołda, Manager ds. Rozwoju Back-office NEO24.PL.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Karol Sieradzki 08-04-2016, 10:55:
Poczta Polska w końcu zauważyła, że chyba trzeba poprawić sobie renomę i nie wygra przetargu ;) ostatnio nawet zrobiła sklep internetowy:

centrumsprzedawcy.pl/poczta-polska-ecommerce-czyli-koniec-z-konserwatywnym-podejsciem/

A mimo wszystko życzę im powodzenia, bo ostatnio strasznie mnie InPost denerwuje

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH