Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Poczta Polska: Kolejny rekord wysyłania paczek został zatem pobity

- Z tygodnia na tydzień rośnie o kilkanaście procent liczba nadawanych przez klientów Poczty Polskiej paczek. W poniedziałek poprzedzający mikołajki padł kolejny w tym roku rekord – Nasi klienci wysłali o 15% więcej przesyłek, niż tydzień temu, po „czarnym piątku”. Kolejny rekord został zatem pobity – mówi Justyna Siwek, rzecznik Poczty Polskiej.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 08-12-2017, 12:37

Zakupy prezentów świątecznych przez internet  są coraz bardziej popularne. Nasi klienci nadają najwięcej przesyłek z weekendowymi zakupami z e-sklepów w poniedziałki. W połowie października ARC Rynek i Opinia przeprowadził sondaż z którego wynikało, że ponad 1/3 badanych respondentów planowało zamówić w e-sklepach więcej paczek niż w ubiegłym roku. Dane z listopada oraz pierwszych dni grudnia potwierdzają tę tendencję. Do wzrostu liczby paczek przyczynia się też kampania reklamowa Poczty Polskiej.

Wiele tygodni przed świętami Bożego Narodzenia zaczęliśmy opracowywać zwiększoną liczbę przesyłek firm oferujących swe usługi na rynku KEP (czyli kurier, ekspres, paczka). Najgorętszy okres to grudzień. Ponad 80% osób biorących udział w sondażu ARC Rynek i Opinia deklaruje, że stara się kupić prezenty jak najwcześniej – 38% jeszcze w listopadzie, 44% na początku grudnia. Tylko 17% respondentów planuje zakupy w pierwszej połowie grudnia.

Całodobowe centrum monitoringu Poczty Polskiej koordynuje pracę logistyki pocztowej tak, aby przesyłki docierały do klientów na czas. Od początku grudnia paczki są doręczane w dużych miastach także w soboty. Dodatkowo Poczta Polska wyposażyła wszystkich swoich kurierów w terminale płatnicze. Dzięki temu za przesyłki pobraniowe można  dokonywać płatności kartą lub BLIKIEM. Poczta jako jedyna firma na polskim rynku nie wprowadziła żadnych ograniczeń odnośnie nadawcy przesyłki przy tego typu płatnościach. Te same zasady dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

- Zwiększyliśmy zatrudnienie w logistyce w okresie przedświątecznym, mamy dodatkowych pracowników sezonowych w sortowniach, a także dodatkowych kierowców i kurierów – mówi  Jerzy Garycki dyrektor zarządzający Pionem Operacji Logistycznych. - Będziemy się starali dostarczyć wszystkie przesyłki na czas. Kurierzy będą pracowali nawet w sobotę przed Wigilią, aby każdy nasz klient znalazł pod choinką swój prezent. Nie warto czekać z zakupami internetowymi. Prezenty najlepiej zamówić do połowy grudnia – rekomenduje Jerzy Garycki.

Poczta Polska ma największą w Polsce sieć click&collect, dzięki której zamówione paczki można odebrać nie tylko w placówkach pocztowych, ale również na stacjach paliw PKN Orlen, w kioskach RUCH-u, a w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego w sklepach Żabka i Freshmarket.  - Nasi klienci mogą odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie usługowym w dogodnej porze, w jednej z blisko 7 tysięcy lokalizacji – mówi Justyna Siwek, rzecznik Poczty Polskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jerzy Garycki RSS ALERT    /    Justyna Siwek RSS ALERT    /    Poczta Polska RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    Mikołajki RSS ALERT    /    Boże Narodzenie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.164.198.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.