Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Poczta Polska odnotowuje rekordowy wzrost wolumenów paczek

Z danych Poczty Polskiej wynika, że wolumen przesyłek, który trafił do sieci Odbiór w Punkcie w pierwszych czterech miesiącach tego roku przekroczył połowę wolumenu osiągniętego w całym 2018 roku. W samym kwietniu 2019 roku dynamika wyniosła 242 proc w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Poczta Polska odnotowuje rekordowy wzrost wolumenów paczek
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 20-08-2019, 14:49

 – Z miesiąca na miesiąc potwierdza się, że Polacy kupują coraz częściej i robią więcej zakupów przez internet. Coraz bardziej cenią sobie funkcjonalność, jaką oferujemy im w ramach usługi Odbiór w Punkcie. Dzięki niej klienci sami decydują kiedy i gdzie odbiorą swoją paczkę – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

Poczta Polska jest partnerem najczęściej wybieranej przez Polaków internetowej platformy handlowej – Allegro.pl. W sierpniu ubiegłego roku została uruchomiona  nowa usługa – Allegro Smart!.  Obecnie usługą Allegro Smart! objętych jest ok 60 milionów, czyli ponad połowa ofert na Allegro. Wystarczy, że klient dokona zakupu za min. 40 zł od jednego sprzedającego, którego oferty objęte są tym programem, a otrzyma darmową dostawę do wybranego punktu odbioru wybranego spośród ponad 11,6 tys. lokalizacji. Dodatkowo klienci korzystający z Allegro Smart! odstępujący od zakupu mogą skorzystać z bezpłatnego zwrotu przesyłki. Wprowadzenie usługi wpłynęło na zwiększenie liczby zakupów: klienci korzystający z Allegro Smart! kupują ok 6 razy częściej niż inni klienci.

Sieć Odbiór w Punkcie Poczty Polskiej to już 11,6 tys. lokalizacji, które tworzą placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, kioski i saloniki prasowe Ruchu oraz Żabka.  –  Nasi klienci są coraz bardziej zabiegani i szukają szybkich, gotowych rozwiązań, ułatwiających codzienne życie. Żabka odpowiada na ich potrzeby. W ponad 5,7 tys. naszych sklepach można kupić kanapkę na śniadanie, wypić kawę czy też nadać przesyłkę. Od początku roku w naszej sieci obsłużyliśmy o 260 % więcej paczek Poczty Polskiej niż w całym 2018 r., a ich liczba stale rośnie. Klienci korzystają z tej usługi doceniając bardzo dobre lokalizacje naszych sklepów m.in. w centrach miast, biurowcach, czy metrze oraz dogodne godziny otwarcia. Dzięki Żabce mogą odebrać paczkę w drodze do pracy czy domu i poświęcą na to średnio tylko 35 sekund – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

W ramach rozbudowy sieci, Poczta Polska sukcesywnie oddaje do użytku automaty paczkowe, z których można odebrać przesyłkę w samoobsługowych strefach 24h w placówkach pocztowych oraz w sklepach Biedronka. Do końca października klienci spółki będą mieli do dyspozycji 200 tego typu maszyn na terenie całego kraju.

Punkty odbioru i urządzenia samoobsługowe to jedna z najchętniej wybieranych metod dostawy przez klientów e-sklepów. Wśród głównych zalet usługi Odbiór w Punkcie wymieniają przede wszystkim wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat), elastyczne godziny odbioru (możliwość zgłoszenia się po przesyłkę w późnych godzinach wieczornych oraz w weekendy), a także wygodę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Orlen RSS ALERT    /    odbiór paczek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.