Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Poczta Polska: Ponad dwa razy więcej paczek do odbioru na stacjach PKN Orlen

W porównaniu do danych z zeszłego roku, w 2019 dwa razy więcej paczek trafiło do sieci Odbiór w Punkcie, którą tworzą: placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka oraz kioski i saloniki prasowe RUCH-u. Dzięki usłudze Poczty Polskiej paczkę można odebrać w jednym z ponad 12 tys. punktów na terenie całego kraju.

Poczta Polska: Ponad dwa razy więcej paczek do odbioru na stacjach PKN Orlen
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 12-12-2019, 11:35

W tym roku liczba paczek, które trafiły do punktów odbioru, podwoiła się. Systematycznie wzrasta popularność stacji paliw Orlen  jako miejsca odbioru przesyłki, z dynamiką blisko 240% w stosunku do roku ubiegłego. – Poczta Polska już w 2015 roku rozpoczęła proces dostosowania sieci punktów odbioru do oczekiwań klientów. Jako pierwsze dołączyły do nas stacje paliw Orlen, następnie kioski/saloniki RUCH-u oraz sklepy Żabka. Przyjęta strategia okazała się skuteczna. Klienci coraz częściej zamawiają paczki do sieci click&collect Poczty Polskiej – mówi Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Poczcie Polskiej.

– Przy tworzeniu największej sieci odbioru w Polsce kierujemy się przede wszystkim komfortem naszych klientów. Dostosowujemy usługi do stylu życia kupujących online, stąd wybór strategicznego partnera – PKN ORLEN. Główną zaletą odbioru przesyłek na stacjach paliw Orlen jest ich całodobowa dostępność oraz możliwość zaspokojenia dwóch potrzeb klienta, np. tankowania samochodu i odbioru swoich zamówień online  – podkreśla Rafał Makowski. 

Na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl można obejrzeć aktualną mapę ze wszystkimi punktami. Opcja ta jest także udostępniana przez e-sklepy.  Dzięki temu klienci mogą wskazać, do jakiego punktu mają być dostarczone ich zakupy. Klient ma 7 dni na odbiór przesyłki lub 2 dni w przypadku automatu. Po dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru, Poczta Polska wysyła do klienta SMS i e-mail.

W lipcu Poczta Polska uruchomiła pierwsze automaty paczkowe, które stanęły w pocztowych placówkach oraz w sklepach Biedronka. Obecnie klienci mogą zamawiać zakupy do 200 tego typu maszyn na terenie całej Polski.

Z usługi Odbiór w Punkcie można skorzystać w ramach programu Allegro Smart oraz programu Empik Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    PKN Orlen RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    paczki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.179.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.