Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Poczta Polska wzmacnia pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2017, 14:20
Poczta Polska wzmacnia pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę
fot. materiały prasowe

Poczta Polska wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę paczkową dla e-commerce i klientów indywidualnych - Paczkę + - i planuje dalszą ekspansję w tym zakresie.

- Koncentrujemy się na rozwoju naszych usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Wiemy, że obsługa handlu e-commerce to teraźniejszość i przyszłość branży logistycznej. Ruch paczkowy, szczególnie dzięki e-commerce, rośnie w zdumiewającym tempie z roku na rok. Już teraz paczki Poczty Polskiej można odbierać w najszerszej w Polsce sieci punktów, w której skład wchodzą urzędy pocztowe, kioski RUCHu i stacje benzynowe Orlen. Planujemy dalszą ekspansję w tym zakresie – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Firma podkreśla, że wzbogacona o dodatkowe usługi Paczka+ jest bezpieczna i szybka z wygodnym odbiorem w najszerszej w Polsce sieci click&collect. Paczka+ jest nową formą paczki, która ułatwia zarówno klientowi, jak i pracownikom obsługę wysyłek. Łączy w sobie wszystkie funkcjonalności, które do tej pory były dostępne w ramach PACZKI24 i PACZKI48. Podstawowa wersja Paczki+ zapewnia klientowi gwarancję terminu doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych, odbiór w punkcie wybranym z najszerszej w Polsce sieci click&collect oraz szereg usług dodatkowych.

Uproszczenie oferty produktowej Poczty Polskiej to kolejny krok na drodze do nowoczesnych, przejrzystych i prostych w obsłudze usług pocztowych. Rozwój usług paczkowo-kurierskich to jeden z trzech filarów, na których zgodnie z nową strategią opierać się będzie rozwój Poczty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kuba 01-07-2017, 07:36:
Nie gadaj ja korzystam nasza poczta się zmieniła i teraz to kurierzy powinni się od nich uczyć, poczta ma i paczki tradycyjne i kuriera i odbiory w wyznaczonych punktach...
I płaci podatki w Polsce a nie to co firmy kurierskie
  • ted 30-06-2017, 18:54:
Z czym do ludzi. Teraz nikt nie korzysta z usług PP, tylko z firm kurierskich. Paczka dociera w 24h, punkty nadawcze i odbiorcze są w każdym mieście.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH