REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

POHiD: Kampania "Jem bo polskie" pozwoli na zrekompensowanie strat producentom

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 08-10-2014, 15:29
POHiD: Kampania
Fot. PTWP

Środki na sfinansowanie kampanii "Jem bo polskie" wyniosą ok. 20 mln zł - szacuje Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji. POHiD zakłada, że w trakcie trwania projektu, zakrojonego na czas pomiędzy 1 października a 31 grudnia br., uda się uzyskać ok. 15-20 proc. wzrost sprzedaży i zredukować znaczącą część powstałej nadpodaży owoców.

REKLAMA

- Skala sprzedaży pozwoli dostawcom jabłek uzyskać przychody, kompensujące straty powstające wskutek załamania rynków wschodnich i zwłoki w uruchomieniu środków UE - ocenia POHiD.

Kampania promocyjna „Jem bo polskie", organizowana pod auspicjami Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, ruszyła 1 października 2014 r. W kampanii biorą udział firmy handlowe należące do POHiD, tj. Auchan Polska, Carrefour Polska, Galec (Leclerc), Jeronimo Martins Polska, Lidl Polska, Kaufland Polska Markety, Metro Group/Makro Cash&Carry, Schiever Polska, Selgros Polska, Tesco Polska, Żabka Polska.

Celem kampanii jest promocja polskich jabłek oraz innych owoców i warzyw, przez poszerzenie rynku ich zbytu. Kampania ma zachęcić konsumentów do zwiększenia zakupów polskich jabłek i tym samym - poprzez zwiększenie obrotu - wesprzeć producentów w zderzeniu z trudną sytuacją nadpodaży.

- Środowisko POHiD pragnie zamanifestować swą solidarność z innymi uczestnikami łańcucha dostaw owoców i warzyw oraz podkreślić, że dystrybucja jest integralną częścią sektora żywnościowego. Kampania ma zwrócić uwagę konsumentów na konieczność pomocy polskim rolnikom i sadownikom - czytamy w komunikacie POHiD.

Na potrzeby kampanii stworzono identyfikujące logo „Jem bo polskie", wykorzystywane w materiałach marketingowych firm oraz materiałach komunikacyjnych POHiD. Logo umieszczane będzie: w gazetkach reklamowych i katalogach promocyjnych, w spotach radiowych i telewizyjnych, na billboardach, przy oznaczaniu stoisk i ekspozycji na powierzchniach handlowych, na plakatach w sklepach i na stronach internetowych.

- Projekt ma charakter otwarty i akceptuje się przystąpienie doń firm handlowych nie należących do Organizacji. Ich ilość sprzyja maksymalizacji celów projektu - zwiększenia sprzedaży jabłek na rynku krajowym, rynkach Unii Europejskiej oraz rynkach trzecich - podkreśla POHiD.

Przeczytaj także:

Ministerstwo będzie patronować kampanii "Jem bo polskie"?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH