Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Pokolenie Z zmieniło podejście sieci do programów lojalnościowych

Pokolenie Z nie zamierza czekać na nagrodę w programie lojalnościowym 3 lat, ani nawet 3 miesięcy. Gratyfikacja musi być tu i teraz. Dlatego nagrody są na wyciągnięcie ręki i portfela.

Pokolenie Z zmieniło podejście sieci do programów lojalnościowych
fot. shutterstock

Żabka, wprowadzając w 2019 roku swoją aplikację lojalnościową Żappka, zaoferowała cały pakiet możliwości, dzięki którym batonika czy hot doga można dostać za 300, 400 czy 500 punktów, tzw. żappsów. Punkty zbiera się szybko, bo każda złotówka wydana na zakupy w tej sieci to 4 punkty. Oznacza to, że żeby dostać lizaka trzeba wydać 13 zł. 

Dla porównania jeszcze w 2013 roku na stacji paliw Lotos hot dog "kosztował" 10 punktów, które można było zyskać tankując 100 litrów. Przy dzisiejszych cenach paliw oznaczało to konieczność wydania ok. 470 zł. 

Na takie programy "lojalnościowe" nie może sobie dziś pozwolić żadna sieć handlowa, jeżeli chce mieć choć jednego klienta, którego będzie mogła określić mianem lojalnego. Dziś czas między zakupem a gratyfikacją mierzony jest szybciej i zgodnie z oczekiwaniami pokolenia Z powinien wynosić tyle, ile potrzeba na załadowanie aplikacji mobilnej.

Więcej na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

programy lojalnościowe RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    pokolenie Z RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.63.218
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.