Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy chcą używać internetowej gotówki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 01-06-2016, 11:29
Polacy chcą używać internetowej gotówki
Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard

Aż 78,6 proc. ankietowanych Polaków odpowiedziało twierdząco na pytanie czy skorzystałoby z możliwości płacenia gotówką w internecie. W badaniach payasafecard – jednego ze światowych liderów lidera internetowych przedpłaconych rozwiązań płatniczych typu prepaid, będącego częścią Paysafe Group plc – 35,6 proc. ankietowanych wypróbowałoby możliwość zapłacenia internetową gotówką, a 29,4 proc. badanych używałoby jej w dogodnych sytuacjach. Natomiast 13,6 proc. respondentów korzystałoby z gotówki online tak często, jak to możliwe.

- Duże zainteresowanie internetową gotówką wśród badanych Polaków to sygnał dla paysafecard, że rozwiązania płatnicze oferowane przez firmę wpisują się w zapotrzebowanie rynkowe. Gotówka nadal jest najpewniejszym i najbezpieczniejszym sposobem dokonywania płatności w sieci. Przy korzystaniu z paysafecard nie ma konieczności podawania danych osobowych, a klienci zyskują 100% gwarancji, że informacje osobiste na ich temat nie dostaną się w niepowołane ręce. paysafecard to także elastyczna i szybka forma płacenia – wystarczy tylko w formularzu płatności podać PIN paysafecard. W Polsce już ponad 800 000 klientów zaufało przedpłaconym rozwiązaniom płatniczym paysafecard, a firma spodziewa się dalszego wzrostu liczby użytkowników – mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.

Ponadto aż 96,5 proc. klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95 proc. poleciłoby je znajomym.

Bezpieczeństwo płatności w sieci jest regularnie podkreślane przez respondentów, co znajduje odzwierciedlenie również w badaniach przeprowadzonych na zlecenie paysafecard, gdzie aż 83,6 proc. ankietowanych wymieniło je jako bardzo ważny aspekt. Kolejnymi istotnymi czynnikami są szybkość oraz brak dodatkowych opłat – na co zwróciło uwagę 66,6 proc. badanych. Dodatkowo 54 proc. osób wskazało na wygodę, a 52,2 proc. na brak konieczności podawania informacji na swój temat.

paysafecard działa w Polsce już od 8 lat. Dzięki bezpieczeństwu jakie oferuje internetowa gotówka, firmie zaufało ponad 800 000 użytkowników. Rynek w naszym kraju dynamicznie się rozwija się i liczba klientów będzie wzrastać. Średnia jednorazowa transakcja online w Polsce wynosi ponad 350 zł, a blisko 20 proc. badanych osób przeznacza na ten cel ponad 500 zł. PINy paysafecard dostępne są do nabycia między innymi w Relay, Inmedio, 1-Minute, Statoil, Shell, Stacjach BP, Komputronik, Auchan, RUCH, Carrefour, POLOmarket, Delikatesy Centrum, Pepco, a w grudniu 2015 dołączyło do nich ponad 1000 salonów Top Press i saloników Kolporter. Spółka nieustannie pracuje nad rozszerzeniem listy miejsc dystrybucji.

paysafecard to globalna marka dostępna w 43 krajach w ponad 500 000 punktach. 2,5 mln klientów co miesiąc korzysta z zalet płynących z internetowych przedpłaconych rozwiązań płatniczych. Tylko w 2015 roku firma paysafecard sprzedała kody PIN o wartości 2,7 mld. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 907) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.