Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy chcą wygrywać wartościowe nagrody w programach lojalnościowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-11-2015, 12:59

Dane z branżowego raportu 2015 Polacy w programach lojalnościowych, opracowanego na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS na podstawie ogólnopolskiego badania pokazały, że co piąty Polak bierze udział w programach lojalnościowych lub motywacyjnych.

Co piąty Polak uczestniczy w programach lojalnościowych lub motywacyjnych. Najatrakcyjniejszymi nagrodami są dla nas sprzęty AGD i sprzęty elektroniczne. W dalszej kolejności wskazujemy bilety turystyczne lub pobyty w hotelu oraz długoterminowe zniżki na produkty lub usługi konkretnej firmy.

- Nie interesują nas jednak przypadkowe nagrody – aż dla 64 proc. Polaków marka upominku ma duże znaczenie. Aby program lojalnościowy lub motywacyjny był atrakcyjny dla jego uczestników, trzeba postawić na wartościowe nagrody sprawdzonych marek – mówi Katarzyna Ozimek, Key Account Manager B2Bz Groupe SEB Polska. W czasach, kiedy jesteśmy atakowani ze wszystkich stron różnymi ofertami, nie mamy możliwości, chęci ani czasu korzystać ze wszystkich dostępnych opcji. Aktywnie uczestniczymy jedynie w akcjach i programach, które dają nam realną korzyść,
a taką jest produkt marki, którą lubimy i której ufamy – wyjaśnia.

Zdecydowana większość Polaków (67 proc.) chciałaby otrzymać jako nagrodę w programie lojalnościowym wysokociśnieniowy ekspres do kawy. Taki upominek ucieszyłby szczególnie osoby poniżej 40. roku życia (75 proc.) i te z wyższym wykształceniem (78 proc.). Polacy pytani
o znanych i godnych zaufania producentów ekspresów do kawy najczęściej wskazują markę Krups, która oferuje ekspresy kapsułowe Nescafé Dolce Gusto Krups (19 proc. badanych wymieniło ją jako pierwszą) oraz ekspresy automatyczne i kolbowe Krups, wskazane na drugim miejscu przez 9 proc. badanych. Co ciekawe, niemal połowa Polaków (49 proc.) nie zna jakiejkolwiek marki ekspresów do kawy, jednak parzenie kawy w ten sposób stopniowo staje się coraz popularniejsze i można przypuszczać, że znajomość producentów ekspresów będzie stopniowo rosła.

Jeszcze popularniejsze od ekspresów do kawy są wielofunkcyjne urządzenia kuchenne, zwane często robotami kuchennymi. 72 proc. ankietowanych chciałoby otrzymać taki sprzęt jako nagrodę
w programie lojalnościowym. Taki prezent byłby idealny przede wszystkim dla kobiet w wieku 40-59 lat (78 proc.). W kategorii małe AGD Tefal jest uznawany za markę najbardziej godną zaufania, uważa tak co czwarty Polak. 22 proc. badanych wskazało Tefal, 12 proc. - Moulinex, a 10 proc. - Rowentę. Producenci małego AGD są lepiej rozpoznawalni niż producenci ekspresów do kawy, jedynie 14 proc. ankietowanych nie znało ani jednej marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH