Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Polacy coraz częściej robią zakupy przez telefony i tablety

W październiku 2014 r. po raz pierwszy pozytywnie zmieniły się wartości wszystkich wskaźników kondycji m-commerce badanych w projekcie "E-commerce track" przez IRCenter i SW Research. O 8 proc. więcej osób zaczęło zarazem szukać informacji o produktach, jak i kupować je przez telefony i tablety (obecnie jest ich 24 proc.) - podał serwis marketing-news.pl.

Pozytywnie zmienił się również mobilny efekt odwróconego ROPO - o 5 proc. więcej osób niż we wrześniu oglądało produkty w fizycznym sklepie, a następnie kupiło je przy użyciu telefonu albo tabletu (tradycyjne ROPO, czyli szukanie czegoś w telefonie, a potem kupowanie w fizycznym sklepie, według twórców analizy jak na razie nie za bardzo się sprawdza).

W badanym miesiącu użytkownicy technologii mobilnych zaczęli zdecydowanie częściej szukać informacji o produktach bezpośrednio na stronach WWW tych produktów. Oznacza to, że Polacy chętniej i częściej po prostu odwiedzają różne strony, a w tym i strony producentów, czyli swobodniej korzystają z urządzeń mobilnych jako przeglądarek internetowych.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

m-commerce RSS ALERT    /    zakupy mobilne RSS ALERT    /    e-commerce w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.