Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Polacy częściej kierują się świeżością kupowanych produktów, niż ich ceną

Z badań przeprowadzonych w lipcu tego roku przez TNS Polska, które zostały zlecone przez Żabkę Polska dla sieci sklepów Freshmarket, 59 proc. Polaków robiąc zakupy spożywcze kieruje się przede wszystkim świeżością produktów.

Polacy częściej kierują się świeżością kupowanych produktów, niż ich ceną
Stoisko z owocami w supermarkecie Freshmarket

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-09-2014, 14:25

Dopiero na drugim miejscu istotna jest dla Polaków cena (37 proc.). Produkty świeże, takie jak owoce i warzywa, wędliny i ryby, Polacy kupują dwa-trzy razy w tygodniu. 65 proc. badanych chętnie kupuje produkty lokalnych dostawców ze swojego regionu, ale tylko część z nich (56 proc.) twierdzi, że są one dostępne blisko ich miejsca zamieszkania lub pracy. Aż 73 proc. badanych uważa, że produkty od lokalnych dostawców są bardzo dobrej jakości.

Wyniki badań TNS Polska wyraźnie wpływają na strategię dalszego rozwoju sieci sklepów Freshmarket. Sieć supermarketów planuje jeszcze mocniej niż dotychczas zainwestować w rozwój kategorii produktów świeżych. - Naszym celem jest, aby każdy Polak kojarzył markę Freshmarket ze świeżymi, wysokiej jakości produktami, dostępnymi blisko miejsca zamieszkania - powiedział dzisiaj podczas konferencji prasowej Jacek Roszyk, prezes Żabki.

Freshmarket wyróżnia się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych, takich jak warzywa, owoce i wędliny, dostarczanych do sklepów sieci sześć razy w tygodniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Roszyk RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    supermarket RSS ALERT    /    świeże produkty RSS ALERT    /    świeża żywność RSS ALERT    /    zwyczaje zakupowe RSS ALERT    /    zwyczaje konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.36.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.