Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy lubią, gdy producenci oferują nowe produkty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2013, 12:16

60 proc. globalnych respondentów woli kupować nowe produkty znanych im marek, niż próbować zupełnie nowych marek. Polacy lubią nowości - 70 proc. polskich respondentów lubi, gdy producenci oferują nowe produkty, ale już tylko co trzeci jest skłonny zapłacić za niego wyższą cenę - wynika z raportu firmy Nielsen.

Badanie pokazało, że powodzeniem cieszą się marki polecane przez rodzinę i przyjaciół - 77 proc. globalnych respondentów twierdzi, że takie rekomendacje są najbardziej przekonującym źródłem informacji o nowym produkcie.

Ponadto, 60 proc. respondentów woli poczekać z zakupem do momentu aż innowacja okaże się sukcesem. 40 proc. z nich deklaruje, że w znacznym stopniu popiera lokalne produkty.

Najnowsza edycja kwartalnego badania konsumenckiego Nielsena objęła ponad 29.000 respondentów w 58 krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH