REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polacy lubią, gdy producenci oferują nowe produkty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2013, 12:16

60 proc. globalnych respondentów woli kupować nowe produkty znanych im marek, niż próbować zupełnie nowych marek. Polacy lubią nowości - 70 proc. polskich respondentów lubi, gdy producenci oferują nowe produkty, ale już tylko co trzeci jest skłonny zapłacić za niego wyższą cenę - wynika z raportu firmy Nielsen.

REKLAMA

Badanie pokazało, że powodzeniem cieszą się marki polecane przez rodzinę i przyjaciół - 77 proc. globalnych respondentów twierdzi, że takie rekomendacje są najbardziej przekonującym źródłem informacji o nowym produkcie.

Ponadto, 60 proc. respondentów woli poczekać z zakupem do momentu aż innowacja okaże się sukcesem. 40 proc. z nich deklaruje, że w znacznym stopniu popiera lokalne produkty.

Najnowsza edycja kwartalnego badania konsumenckiego Nielsena objęła ponad 29.000 respondentów w 58 krajach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH