Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy mniej korzystają z programów lojalnościowych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 25-09-2015, 17:58

W ubiegłym roku prawie co trzeci Polak raz w miesiącu zrobił zakupy w co najmniej 11 sieciach handlowych. Jeszcze w 2013 roku tyle sklepów wskazywało tylko 11 proc. badanych. Takie są wyniki badania zrobionego przez TNS - podaje wyborcza.biz.

Spada też liczba osób uczestniczących w programach lojalnościowych - w ciągu ostatniego roku z 51 proc. do 47 proc. To wyniki badania ARC Rynek i Opinia.

Zgodnie z deklaracjami badanych najpopularniejszym programem jest Payback (38 proc.). Na drugim miejscu znajduje się Tesco Clubcard. Blisko 1/3 uczestników programów lojalnościowych posiada tę kartę.

Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH