Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy są coraz mniej odporni na akcje promocyjne

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 11-09-2009, 15:14

Już co 7. Polak na bieżąco śledzi promocje i z nich korzysta - wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Grupa Polaków uzależnionych od promocji wzrosła w porównaniu z ub.r. o 4 proc., do 14 proc. Z kolei grupa osób deklarujących, że jest odporna na takie oferty, zmniejszyła się - z 16 proc. w minionym roku do 13 proc. obecnie - informuje serwis Wirtualnemedia.pl

Jak wynika z badania, aż 26 proc. wszystkich konsumentów kieruje się w zakupach nie przywiązaniem do marki, ale impulsem.

Prawie jedna trzecia (31 proc.) Polaków zgadza się ze stwierdzeniem, że teraz jest dobry czas na kupowanie. Przeciwnego zdania jest 21 proc. badanych.

ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na przełomie czerwca i lipca, na 1104 respondentów metodami CAPI i CAWI oraz uzupełniając to badaniem opartym na technice online buzz research - podają Wirtualnemedia.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH