Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy w ciągu roku spędzają 7 dni na zakupach

  • Autor: pr
  • Data: 13-10-2015, 11:17
Polacy w ciągu roku spędzają 7 dni na zakupach
Tesco udowadnia, że kupując w internecie można zaoszczędzić wiele czasu, fot. Tesco

Zakupy są wciąż bardzo istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo. Oznacza to, że w ciągu roku między sklepowymi półkami spędzamy aż 7 dni. Tesco rusza z kampanią, która pokazać, że zakupy w internecie, m.in. poprzez usługę Tesco Ezakupy pozwalają zaoszczędzić wiele cennego czasu.

Dla wielu, zakupy za pośrednictwem Internetu to wciąż nowość, jednak oszczędność czasu okazuje się być mocnym argumentem na rzecz zakupów online. Średni czas składania zamówienia w usłudze Ezakupy wynosi około 10 minut, a klienci wybierający to rozwiązanie robią kilkakrotnie większe zakupy, które wystarczają na odpowiednio dłuższy czas. Obecnie w zasięgu usługi Ezakupy jest 14,8 mln osób, czyli aż 38 proc. wszystkich Polaków.

Dostawa produktów odbywa się przez cały tydzień, w 2 godzinnych okienkach od 8.00 do 22.00. Dostawcy przywożą produkty prosto do drzwi mieszkań, co jest szczególnie doceniane przez osoby starsze oraz zabiegane. Za zakupy płacimy kartą - przy okazji składania zamówienia lub przy dostawie. Koszty dostawy zaczynają się od 4,98zł i są uzależnione od terminu i miasta dostawy. Możemy także odebrać skompletowane zakupy osobiście, w specjalnym punkcie Zamów i Odbierz. To rozwiązanie jest darmowe.

Dodatkowym atutem usługi Tesco są niskie ceny, ponieważ mimo, że kupujemy za pośrednictwem Internetu, wybieramy spośród kilkunastu tysięcy produktów dostępnych na półkach hipermarketu.

Wybór jest ogromny - od świeżej żywności: owoców, warzyw czy wędlin, poprzez produkty dla domu, na chemii gospodarczej i jedzeniu dla zwierząt skończywszy. Za zakupione produkty zostaną nam również naliczone punkty Clubcard.

Kreację nowej kampanii internetowej przygotowała agencja Ogilvy, zaś za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Initative Warszawa oraz Codemedia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH