Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy zaciskają pasa i wybierają dyskonty

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 11-04-2012, 07:51
Polacy zaciskają pasa i wybierają dyskonty
Lidl

Z przeprowadzonych w marcu przez firmę Market Side badań wynika jednak, że - wbrew pozorom - Polacy nie narzekają na swoją sytuację materialną. Jednak mimo to ograniczają wydatki. Na tej sytuacji skorzystają dyskonty - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Największa grupa deklaruje, że oszczędza na ubraniach i obuwiu, ale także ponad 20 proc. wskazało bardziej świadome wydatki podczas zakupów, wybieranie tańszych sklepów czy częstsze korzystanie z promocji. Dlatego klientów przybywa zwłaszcza sieciom dyskontowym, takim jak Biedronka, Lidl czy Netto. W 2011 r. każda z nich zanotowała znaczący wzrost obrotów, otwierają też kolejne sklepy - pisze "Rz".

Zdaniem ekspertów, nawet jeśli poprawi się sytuacja gospodarcza w kraju, to Polacy oszczędzać nie przestaną. Na konkurencyjnym rynku wciąż mają wiele możliwości robienia zakupów taniej, nawet nie rezygnując z wielu ulubionych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH