Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Polki wydają krocie na kosmetyki

Kobiety w Polsce wydadzą w tym roku prawie 1,8 mld zł na produkty do makijażu - pisze "Rzeczpospolita".

Tusz do rzęs, czyli maskara, szminka albo błyszczyk do ust i lakier do paznokci – to dziś niemal niezbędnik statystycznej Polki. Nic więc dziwnego, że polskie wydatki na tzw. kosmetyki kolorowe wzrosną w tym roku o 5 proc., czyli ponaddwukrotnie więcej niż cały polski rynek urody i sięgną 1,79 mld zł – ocenia firma badawcza Euromonitor.

Produkty do makijażu, które pobudzały rynek kosmetyków w czasach spowolnienia, pozostały liderem wzrostu także w okresie poprawy koniunktury.

Małgorzata Obara z działu marketingu Bell, jednego z największych krajowych graczy na rynku makijażu zwraca uwagę, że kosmetyki kolorowe to często nieplanowany wcześniej zakup impulsowy, więc wzrostowi sprzedaży sprzyja szybki rozwój sieci drogerii, supermarketów i dyskontów, który zwiększył dostępność produktów do makijażu. Korzysta z tego Bell będący głównym dostawcą kosmetyków kolorowych do Biedronki (ma tam nawet firmowe szafy), co pozwoliło firmie na znaczące przyspieszenie wzrostu.

Więcej w "Rzeczpospolitej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kosmetyki RSS ALERT    /    drogerie RSS ALERT    /    sprzedaż kosmetyków RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • asd 2016-08-29 14:59:56
    Ciekawe czy Bell będzie mówił o \"przyspieszonym wzroście\" w odniesieniu do handlu z Biedronką jak policzy wartość wielopaletowych zwrotów towaru od tej sieci. Będzie miał farta jak wyjdzie na zero. Producent wypiął się na swoich lojalnych odbiorców handlu tradycyjnego to niech teraz płacze i liczy straty.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.