Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polomarket chce mieć w 2016 r. 6 mld zł przychodów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-03-2013, 11:38
Polomarket ma nową strategię rozwoju sieci
Sklep sieci Polomarket

Władze sieci Polomarket przygotowały nową strategię dla firmy na lata 2013-2016, która zakłada niemal podwojenie przychodów, rozwój organiczny i akwizycje. Operator chce także wprowadzić nowy system identyfikacji wizualnej oraz odświeżone logo.

Na koniec roku 2016 sieć Polomarket chce osiągnąć 6 mld zł przychodów netto, podczas gdy w 2012 przychody sieci wyniosły ponad 3,5 mld zł. Firma chce tego dokonać głównie poprzez rozwój organiczny. Od początku roku 2013 Polomarket uruchomił dziewięć nowych sklepów (w 2012 r. uruchomił 56 placówek) i niebawem otworzy swoją 400 placówkę. Sieć nie wyklucza jednak fuzji, przejęć, rozważa także budowanie szerszej grupy kapitałowej.

Firma chce poprawić efektywność systemu logistycznego i otwierać kolejne magazyny. Polomarket ma obecnie dwa nowoczesne centra logistyczne i cały czas doskonali proces dystrybucji towarów. Budowa kolejnych centrów logistycznych zoptymalizuje czas dotarcia produktów do sklepów, a zaoszczędzony kapitał pozwoli wypracować jeszcze bardziej konkurencyjną ofertę.

Polomarket zapowiada rozwój asortymentu i w dalszym ciągu duży nacisk będzie kładła na rozwój marki własnej. Zdaniem władz spółki „przekroczenie 20 proc. udziału produktów private label w sprzedaży w roku 2012, potwierdza ich wysoką jakość i atrakcyjność dla klienta."

W II kw. 2013 r. firma zaprezentuje nowy system identyfikacji wizualnej oraz odświeżone logo. Sala sprzedaży stanie się bardziej przyjazna dla klienta. Wyposażenie i układ sklepów zostaną zmodyfikowane tak, aby miejsce zakupów stało się optymalnie przestronne i nowoczesne.

Odpowiedzialnym za wdrożenie strategii jest nowo powołany zarząd spółki Polomarket. 15 listopada 2012 r. Rada Nadzorcza powołała nowy zarząd spółki Polomarket. Prezesem zarządu został Marcin Sowa.

Władze sieci dodają, że „mimo zauważalnego spowolnienia gospodarczego zarząd sieci Polomarket z optymizmem patrzy w przyszłość. Sieć zwiększa swoją siłę zakupową i cały czas rozwija relacje z dostawcami."

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (14)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • obserwator 07-10-2013, 14:27:
POLO, kopiuje was we wszystkim Stokrotka
  • gość 18-06-2013, 11:31:
fajnie że POLO się zmienia tylko szkoda że kosztem pracowników którzy pracują resztką sił
  • piter 26-04-2013, 08:54:
Polo market się zmienia, widać to gołym okiem. Mają bardzo fajny wybór produktów, a bałaganu nie zauważyłem. Czemu ludzie są tacy złośliwi i wypisują takie rzeczy. W każdym sklepie jak coś się zbije to trzeba za to zapłacić, innej opcji nie ma. Nie myślę, żeby ktoś z tego powodu robił problemy.

Zobacz wszystkie komentarze (14)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH