Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Polomarket: Mamy swoją strategię na precyzyjny dobór lokalizacji sklepów

W roku 2019 planujemy otworzyć około 10 nowych sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu, członek zarządu w Polomarkecie.

Polomarket: Mamy swoją strategię na precyzyjny dobór lokalizacji sklepów
Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu, członek zarządu w Polomarkecie. Fot. materiały prasowe

- Firma od początku swojej działalności była nastawiona na rozwój organiczny z precyzyjnym doborem lokalizacji. Zgodnie z naszą strategią stawiania na jakość sieci, planujemy modernizację wszystkich naszych sklepów do końca 2020 roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu, członek zarządu w Polomarkecie.

- Nowe obiekty, zaplanowane do otwarcia w 2019 roku i kolejnych latach będą oczywiście realizowane zgodnie  z najnowszym konceptem sieci. W roku 2019 planujemy otworzyć ok. 10 nowych sklepów - dodaje.

- Ponad 60 proc. lokalizacji jest lokalizacjami własnymi sieci. Pozostałe, to powierzchnie wynajęte z rynku. Przyświeca nam filozofia, aby szukać dla siebie najlepszego miejsca do handlu w danej miejscowości. Nie interesuje nas miejsce numer 3, czy numer 4. Taką strategię będziemy chcieli kontynuować również w 2019 roku - tłumaczy.

- Jeżeli chodzi o zamknięcia sklepów - to nie przedłużamy umów najmu, które w ocenie firmy wymagają zbyt dużych nakładów inwestycyjnych w stosunku do działającej konkurencji. W to miejsce otwieramy nowe obiekty spełniające oczekiwania klienta ze względu na lokalizację, wyposażenie, asortyment, wygodę robienia zakupów - wyjaśnia przedstawiciel sieci handlowej.

- Chcemy jednak wyraźnie podkreślić, że dla nas miejsce do handlu jest rzeczą najważniejszą. Mniej nas interesuje kondycja finansowa potencjalnie przejmowanego podmiotu, ponieważ to przy ponad 20-letnim doświadczeniu w branży i dobrej strategii zawsze można poprawić. Wszystko, co się pojawi atrakcyjnego na rynku, zawsze będziemy rozważali pod kątem lokalizacji - podsumowuje Jarosław Brudnicki.

Polomarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Sieć posiada blisko 280 placówek na terenie całej Polski.  Rok 2017 zamknęła wartością przychodów ze sprzedaży ponad 2,4 mln. Zatrudnia ponad 6 000 osób.

Zapraszamy również do lektury tekstu podsumowującego rok 2018 w sieci Polomarket:

Polomarket w 2018 roku: Nowe sklepy, modernizacja, rozwój marki własnej

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jarosław Brudnicki RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Jarek 2019-01-21 09:58:15
    Już chyba nie członek Zarządu...
  • Praweł 2019-01-24 11:26:09
    A co się stało już Polo market nie stawia na starą sprawdzoną kadrę??? :)
  • Wera33 2019-03-27 19:01:57
    Pracuje się tam naprawde dobrze, w dobrej atmosferze z adekwatynymi zarobkami. Ja mam porównanie do Lidla, tam było naprawde zle. JA nie moge na nich narzekac. Dokładnie tak jak na ich produkty.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.152.38.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.