Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polomarket motywuje pracowników poprzez grywalizację

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2017, 13:08
Polomarket motywuje pracowników poprzez grywalizację
fot. materiały prasowe Polomarket

Sieć polskich supermarketów POLOmarket zaprosiła swoich pracowników do udziału w wyprawie PoloCup – projekcie opartym na grywalizacji. Jego celem jest połączenie celów biznesowych z zabawą.


„Wrzesień 2017 roku. Słońce przejęło kontrolę nad burzowym niebem, wieje delikatny wiatr, aż chce się podejmować nowe wyzwania. Taka pogoda to najlepszy impuls, żeby działać na pełnych obrotach. Liczne statki wyruszyły do dalekiej Krainy Giebni i Kłobucka, zamorskiego Centrum Logistycznego POLOmarketu, aby zaopatrzyć się w produkty niezbędne do funkcjonowania każdego sklepu. Los fregat leży w Waszych rękach! Postarajcie się, żeby wszystkie załogi bezpiecznie dotarły do celu podróży. Łapcie wiatr w żagle i z powodzeniem realizujcie grywalizacyjne założenia. Ahoj!”

Tymi słowami rozpoczęła się wyprawa PoloCup, kreatywny projekt Employer Branding, włączający elementy grywalizacji. Trwać ona będzie 26 tygodni. W tym czasie członkowie załóg, czyli pracownicy sklepów, realizując poszczególne zadania, zdobywać będą dukaty, które umożliwią uzyskanie awansu w grze oraz otrzymanie nagrody lub indywidualnego przywileju. Warto się starać! Bo dzięki zdobytym przywilejom codzienna praca może okazać się łatwiejsza i przyjemniejsza. Na zdobycie kolejnych portów pozwoli przede wszystkim praca zespołowa.

- PoloCup to jeden z elementów naszej strategii Employer Branding. Poprzez grywalizację włączamy w proces zarządzania i motywowania pracowników mechanizmy znane z gier. Dzięki temu nasze codzienne obowiązki, które z biegiem czasu mogą wydawać się dla nas monotonne, zyskują ponownie na znaczeniu i sprawiają nam przyjemność - mówi Natalia Rapczyńska, kierownik działu rekrutacji i Employer Brandingu w POLOmarkecie.

Polska sieć supermarketów POLOmarket, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracowników, nieustannie rozwija pakiet świadczeń pracowniczych. Projekt grywalizacji jest, po kartach pracownika, opiece medycznej i ubezpieczeniu na dobrych warunkach, kolejnym elementem pozapłacowej polityki wspierania pracowników.

- Dzięki grywalizacji angażujemy pracowników, zwłaszcza tych najmłodszych - z pokolenia Y i Z, którzy na co dzień żyją w świecie technologii, a dobra atmosfera motywuje ich do pracy. Biorąc udział w zabawie, możemy również wspólnie świętować 20 lat naszej firmy - dodaje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie, odpowiedzialny z zespołem za kreację i komunikację projektu.

- Projekt PoloCup jest autorskim pomysłem naszej firmy i efektem pracy działów analiz i controllingu, HR, marketingu oraz IT. Kluczem do powodzenia projektu było, poza odpowiednią fabułą, analityczne zaprojektowanie zasad zabawy oraz bieżące raportowanie jej wyników - komentuje Robert Mrowiński, dyrektor działu controllingu w POLOmarkecie, koordynator całości projektu od strony operacyjnej.

Do współpracy przy projekcie został zaproszony także Paweł Tkaczyk - ekspert w dziedzinie marketingu, budowania marki i grywalizacji oraz autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Z-ca Kierownika 23-10-2017, 11:41:
Szanowna "polo" (choć pewnie z polomarketem nie masz nic wspólnego :) ), gdybyś rzeczywiście pracowała w polo to wiedziałabyś, że gra jest tak skonstruowana, że nie wymaga od nas dodatkowej pracy, nikt nie zmusza nas do udziału w niej, a osobom, które się w nią bawią sprawia dodatkową frajdę :). Pozdrawiam serdecznie.
  • Polo 21-10-2017, 21:03:
Ciekawe,kiedy mamy się tym zajmować. Na sklepie 11 pracowników ledwo wyrabiamy z obsługą klienta i wykładaniem towaru. Żenada.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 723) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.