Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polomarket motywuje pracowników poprzez grywalizację

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2017, 13:08
Polomarket motywuje pracowników poprzez grywalizację
fot. materiały prasowe Polomarket

Sieć polskich supermarketów POLOmarket zaprosiła swoich pracowników do udziału w wyprawie PoloCup – projekcie opartym na grywalizacji. Jego celem jest połączenie celów biznesowych z zabawą.


„Wrzesień 2017 roku. Słońce przejęło kontrolę nad burzowym niebem, wieje delikatny wiatr, aż chce się podejmować nowe wyzwania. Taka pogoda to najlepszy impuls, żeby działać na pełnych obrotach. Liczne statki wyruszyły do dalekiej Krainy Giebni i Kłobucka, zamorskiego Centrum Logistycznego POLOmarketu, aby zaopatrzyć się w produkty niezbędne do funkcjonowania każdego sklepu. Los fregat leży w Waszych rękach! Postarajcie się, żeby wszystkie załogi bezpiecznie dotarły do celu podróży. Łapcie wiatr w żagle i z powodzeniem realizujcie grywalizacyjne założenia. Ahoj!”

Tymi słowami rozpoczęła się wyprawa PoloCup, kreatywny projekt Employer Branding, włączający elementy grywalizacji. Trwać ona będzie 26 tygodni. W tym czasie członkowie załóg, czyli pracownicy sklepów, realizując poszczególne zadania, zdobywać będą dukaty, które umożliwią uzyskanie awansu w grze oraz otrzymanie nagrody lub indywidualnego przywileju. Warto się starać! Bo dzięki zdobytym przywilejom codzienna praca może okazać się łatwiejsza i przyjemniejsza. Na zdobycie kolejnych portów pozwoli przede wszystkim praca zespołowa.

- PoloCup to jeden z elementów naszej strategii Employer Branding. Poprzez grywalizację włączamy w proces zarządzania i motywowania pracowników mechanizmy znane z gier. Dzięki temu nasze codzienne obowiązki, które z biegiem czasu mogą wydawać się dla nas monotonne, zyskują ponownie na znaczeniu i sprawiają nam przyjemność - mówi Natalia Rapczyńska, kierownik działu rekrutacji i Employer Brandingu w POLOmarkecie.

Polska sieć supermarketów POLOmarket, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracowników, nieustannie rozwija pakiet świadczeń pracowniczych. Projekt grywalizacji jest, po kartach pracownika, opiece medycznej i ubezpieczeniu na dobrych warunkach, kolejnym elementem pozapłacowej polityki wspierania pracowników.

- Dzięki grywalizacji angażujemy pracowników, zwłaszcza tych najmłodszych - z pokolenia Y i Z, którzy na co dzień żyją w świecie technologii, a dobra atmosfera motywuje ich do pracy. Biorąc udział w zabawie, możemy również wspólnie świętować 20 lat naszej firmy - dodaje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie, odpowiedzialny z zespołem za kreację i komunikację projektu.

- Projekt PoloCup jest autorskim pomysłem naszej firmy i efektem pracy działów analiz i controllingu, HR, marketingu oraz IT. Kluczem do powodzenia projektu było, poza odpowiednią fabułą, analityczne zaprojektowanie zasad zabawy oraz bieżące raportowanie jej wyników - komentuje Robert Mrowiński, dyrektor działu controllingu w POLOmarkecie, koordynator całości projektu od strony operacyjnej.

Do współpracy przy projekcie został zaproszony także Paweł Tkaczyk - ekspert w dziedzinie marketingu, budowania marki i grywalizacji oraz autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Z-ca Kierownika 23-10-2017, 11:41:
Szanowna "polo" (choć pewnie z polomarketem nie masz nic wspólnego :) ), gdybyś rzeczywiście pracowała w polo to wiedziałabyś, że gra jest tak skonstruowana, że nie wymaga od nas dodatkowej pracy, nikt nie zmusza nas do udziału w niej, a osobom, które się w nią bawią sprawia dodatkową frajdę :). Pozdrawiam serdecznie.
  • Polo 21-10-2017, 21:03:
Ciekawe,kiedy mamy się tym zajmować. Na sklepie 11 pracowników ledwo wyrabiamy z obsługą klienta i wykładaniem towaru. Żenada.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH