Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

POLOmarket: Poprzez social media zbieramy feedback od klientów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-12-2017, 14:01
POLOmarket: Poprzez social media zbieramy feedback od klientów
Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie. Fot. materiały prasowe

Obecność w mediach społecznościowych pomaga nam dotrzeć do młodszych klientów, a także targetować ofertę geograficznie i demograficznie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Sieć POLOmarket posiada profil na Facebooku „zalajkowany” przez blisko 115 tys. osób oraz profil firmowy na LinkedInie o wciąż rosnącej liczbie obserwujących.

– Social media to dobry kanał komunikacji z klientem. Za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku publikujemy treści przydatne dla naszych klientów. Są nimi między innymi aktualności dotyczące akcji lojalnościowych, ciekawych promocji czy nowych marek własnych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

– Poprzez profil na Facebooku przekazujemy również ważne informacje organizacyjne, dotyczące m.in. godzin otwarć sklepów. Możemy również zaprosić klientów do nowo otwartych lub wyremontowanych placówek. Za pomocą profilu utrzymujemy regularny kontakt z naszymi klientami również poprzez dostarczanie im rozrywki – postów dotyczących ważnych wydarzeń czy świąt, a także konkursów. Profil na Facebooku pozwala wreszcie na bliższą relację z klientem i bezpośrednią rozmowę. W prywatnej korespondencji szybko odpowiadamy klientowi na jego pytania, rozwiewamy jego wątpliwości, przyjmujemy reklamacje i nierzadko – podziękowania – dodaje.

– Za pośrednictwem profilu na LinkedInie publikujemy informacje korporacyjne, dotyczące strategii rozwoju firmy, wdrożonych działań marketingowych, a także informacje na temat kariery oraz treści employer brandingowe. Pozycjonujemy też naszych ekspertów – tłumaczy Krzysztof Szultka.

Dodaje, że social media są jednym z kanałów e-marketingu i dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu postów i reklamę sieć dociera z określoną ofertą do wyznaczonej grupy docelowej, między innymi do młodszej klienteli. Promuje się również jako dobry pracodawca, publikując filmy korporacyjne.

– Obecność w social mediach zwiększa zainteresowanie naszą ofertą, zwłaszcza ofertą promocyjną oraz programami lojalnościowymi. Pomaga między innymi dotrzeć do młodszych klientów, a także targetować ofertę geograficznie i demograficznie. Poza tym poprzez social media zbieramy feedback od klientów, którzy na bieżąco mogą komentować nasze działania i naszą ofertę, dostarczać nam wiedzy o swoich preferencjach zakupowych. Takie wsłuchiwanie się w głosy klientów w social mediach wpisuje się w nasze szersze podejście do customer experience – wyjaśnia dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH