Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Polomarket: Programy lojalnościowe wpisaliśmy w strategię sieci

Po trzech latach od uruchomienia programu lojalnościowego Polokarta, Polomarket wydał blisko 1,2 mln kart.

Polomarket: Programy lojalnościowe wpisaliśmy w strategię sieci

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 07-03-2019, 09:54

- Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza Polokarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań, nasz program musi być innowacyjny. I taki właśnie jest. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu nasi klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów i Marketingu w Polomarkecie.

- Program lojalnościowy Polokarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Użytkownicy programu otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie zakupów. Wszystko to powoduje, że sieć każdego miesiąca wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych kart, sukcesywnie zwiększając zasięg programu. Karta lojalnościowa sieci jest honorowana we wszystkich marketach sieci na terenie kraju. Jej wydanie jest bezpłatne - informuje sieć.

Polomarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś posiada blisko 280 placówek na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.