Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Polomarket: Stawiamy na precyzyjną i wielokanałową komunikację

Podstawą funkcjonowania naszej grupy jest skuteczna komunikacja z klientami sieci. Stawiamy na komunikację wielokanałową i przede wszystkim bardzo precyzyjną. Aby optymalnie dopasować poszczególne kanały do konkretnych grup klientów już kilka lat temu, jako jedna z pierwszych w Polsce sieci FMCG, wdrożyliśmy nowoczesny system pomiaru Customer Experience (CX) - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu Polomarket.

Polomarket: Stawiamy na precyzyjną i wielokanałową komunikację

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 31-10-2019, 14:05

- Zewnętrzna platforma web oraz dedykowane wewnętrzna aplikacja pozawala nam efektywnie zarządzać tysiącami opinii naszych klientów każdego miesiąca. Dzięki temu wiemy między innymi nie tylko, jak oceniane jest doświadczenie zakupowe w naszych sklepach, ale także jakie formy komunikacji w jakich sytuacjach i dla jakich grup są optymalne. Stały pomiar i analiza CX jest punktem wyjścia nie tylko dla samej komunikacji, ale także między innymi szeroko pojętego marketingu, budowania naszej całej oferty, zarządzania jakością produktów i obsługi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu Polomarket.

- Poza standardowymi kanałami i narzędziami komunikacji takimi jak gazetka, billboardy, materiały POS czy audio i wideo-marketing, postawiliśmy już kilka lat temu na stworzenie własnego rozwiązania. Jest to nasz program lojalnościowy POLOkarta uruchomiony w 2016 r., który dzięki wygodnej metodzie rejestracji poprzez użycie terminali płatniczych, do dziś objął już ponad 1,1 mln aktywnych uczestników. Poza funkcją lojalnościową, program pozwolił nam zbudować bazę danych telefonów komórkowych dzięki której możemy precyzyjnie profilować i komunikować za pośrednictwem SMS-ów ofertę promocyjną. Ten kanał w odróżnieniu do tradycyjnych narzędzi ATL z uwagi na precyzje dotarcie jest nieporównywalnie efektywniejszy kosztowo - dodaje.

- W sierpniu br. uruchomiliśmy naszą nową aplikację mobilną, będącą rozszerzeniem i integralną częścią programu POLOkarta, która cieszy się zainteresowaniem naszych klientów. Poszerzenie programu o mobilną kartę w aplikacji pozwala na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych klientów. Aplikacja mobilna wysyła wiadomości w formie powiadomień push do użytkowników, profilowane i dopasowane m.in. do lokalizacji klienta - opowiada przedstawiciel sieci handlowej.

- Proces transformacji cyfrowej w obszarze komunikacji naszej sieci oznacza dla klientów także między innymi możliwość korzystania z gazetek promocyjnych w wersji elektronicznej. Sukcesywnie zwiększamy „nakład” gazetki online przy jednoczesnym optymalizowaniu nakładu gazetki tradycyjnej. Gazetki on-line są dodatkowo promowane, oczywiście z precyzyjnym dotarciem, dzięki wykorzystaniu mechanizmu geotargetowania. Nasze internetowe gazetki przygotowywane są w wersjach poszerzonych vs. publikacja tradycyjna. Nasi klienci mogą je znaleźć nie tylko w sieci, ale także w praktycznie wszystkich liczących się na rynku mobilnych aplikacjach gazetkowych - informuje Krzysztof Szultka.

więcej informacji:

Krzysztof Szultka RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.203.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.