Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

POLOmarket: W 2017 r. na sklepowych półkach sieci pojawiło się 130 marek własnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2017, 14:57
POLOmarket: W 2017 r. na sklepowych półkach sieci pojawiło się 130 marek własnych
fot. materiały prasowe

Marka własna w POLOmarkecie rozwija się kolejny rok: w 2016 r. wprowadzono ponad 100 nowych indeksów w ramach kategorii artykułów suchych, a w 2017 r. na sklepowych półkach pojawiło się 130 kolejnych marek.

POLOmarket poszerzył asortyment marek własnych o produkty Bacalis oraz o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 r.

- Rozwój marek własnych jest dla nas bardzo ważny. Sukcesywnie poszerzamy ich ofertę. Tym razem o produkty Bacalis i Master Fish, charakteryzujące się wyśmienitą jakością i bardzo atrakcyjną ceną - komentuje Jarosław Brudnicki, dyrektor ds. marki własnej w POLOmarkecie.

To nie wszystkie nowe indeksy, które od niedawna można znaleźć w sklepach polskiej sieci. Asortyment POLOmarketu wzbogacono też o marki Sielanka (czekolady), Conchador i Fruktonada (ciasteczka, wafle i inne słodkości), Na Szlaku Smaku (szeroka gama przypraw), Viana Intima i Lanna (produkty higieniczne), Povabe (gąbki do kąpieli), Go tove (dania gotowe) oraz Active Auto (płyny samochodowe).

- Marka własna w POLOmarkecie rozwija się w ekspresowym tempie już kolejny rok. Tylko w 2016 r. wprowadzono ponad 100 nowych indeksów w ramach kategorii artykułów suchych. W 2017 r. na sklepowych półkach pojawiło się 130 kolejnych marek, a wśród nich między innymi pieluszki dla dzieci „Bobo Boom” czy artykuły gospodarstwa domowego „UFO” i „Marysia”. Do Nowego Roku ta liczba wzrośnie do 200. – W tym roku rozpoczęliśmy również rozbudowę oferty marek własnych w kategorii produktów świeżych i ultraświeżych. Ogromny sukces odniosły cztery kategorie produktów fresh: „Zaczarowany Ogród” (warzywa, owoce i przetwory), „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięsa i wędliny) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (pieczywo i ciasta) – podkreśla Jarosław Brudnicki.

Opracowując strategię private label, POLOmarket ma na względzie też sezonowość produktów. W ten sposób jeszcze lepiej wpisuje się w bieżące potrzeby klientów.

- W nadchodzącym 2018 roku i w kolejnych latach zamierzamy wprowadzać kolejne produkty pod sztandarem marek własnych, które będą mogły śmiało konkurować z uznanymi brandami. W ten sposób zakupy w naszych sklepach będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów – podsumowuje Jarosław Brudnicki.

POLOmarket to jedna z polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Sieć liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • **** 18-12-2017, 20:40:
POLECAM PRZECZYTAĆ:
Od wielu miesięcy trwa kampania na rzecz poprawy warunków pracy w sieci Polomarket i zapłaty za nierozliczone nadgodziny. Związek Syndykalistów Polski już zorganizował kilkadziesiąt protestów pod marketami należącymi do sieci na terenie całego kraju. Pracownicy i byli pracownicy tej sieci z Bełchatowa skontaktowali się z nami, gdyż również oni chcą doprowadzić do rozwiązania tej patologicznej sytuacji.

W Bełchatowie występowało wiele problemów potwierdzonych w innych miastach: nie ewidencjowanie pełnego wymiaru czasu pracy w nadgodzinach, problemy z urlopami dla wielu pracowników, fikcyjne szkolenia BHP (czyli brak niektórych szkoleń i fałszowanie świadectw odbycia szkoleń), czy brak odzieży ochronnej. Państwowa Inspekcja Pracy potwierdziła te nieprawidłowości w innych miastach, co pokazuje, że łamanie praw pracowniczych nie jest pojedynczym przypadkiem w tej sieci, ale jest problemem systemowym Polomarketu.

Na pikiecie pod sklepem na ul. Wojska Polskiego stawili się pracownicy tego sklepu, którzy mają dość wyzysku i zamierzają podjąć dalsze działania. Pikietę wspierali także członkowie ZSP, w tym przedstawiciele ZSP Polo oraz lokalni aktywiści z Bełchatowa. Druga pikieta odbyła się pod sklepem Polomarketu na ul. 1 maja, gdzie też poruszono problemy występujące w sieci. Poparcie przechodniów i klientów było dość znaczne i życzono im powodzenia.

Sprawy sądowe przeciw Polo trwają. Kolejna ma się odbyć w przyszłym tygodniu. Związek zamierza kontynuować protesty, szczególnie w okresie przedświątecznym i zachęcać ludzi do organizowania się przeciw łamaniu praw pracowniczych.
  • Polo 18-12-2017, 16:49:
A co to za szturm medialny
Czyżby poszukiwania inwestora się szykowały -:)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 507) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH