Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

POLOmarket: W 2017 r. na sklepowych półkach sieci pojawiło się 130 marek własnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2017, 14:57
POLOmarket: W 2017 r. na sklepowych półkach sieci pojawiło się 130 marek własnych
fot. materiały prasowe

Marka własna w POLOmarkecie rozwija się kolejny rok: w 2016 r. wprowadzono ponad 100 nowych indeksów w ramach kategorii artykułów suchych, a w 2017 r. na sklepowych półkach pojawiło się 130 kolejnych marek.

POLOmarket poszerzył asortyment marek własnych o produkty Bacalis oraz o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 r.

- Rozwój marek własnych jest dla nas bardzo ważny. Sukcesywnie poszerzamy ich ofertę. Tym razem o produkty Bacalis i Master Fish, charakteryzujące się wyśmienitą jakością i bardzo atrakcyjną ceną - komentuje Jarosław Brudnicki, dyrektor ds. marki własnej w POLOmarkecie.

To nie wszystkie nowe indeksy, które od niedawna można znaleźć w sklepach polskiej sieci. Asortyment POLOmarketu wzbogacono też o marki Sielanka (czekolady), Conchador i Fruktonada (ciasteczka, wafle i inne słodkości), Na Szlaku Smaku (szeroka gama przypraw), Viana Intima i Lanna (produkty higieniczne), Povabe (gąbki do kąpieli), Go tove (dania gotowe) oraz Active Auto (płyny samochodowe).

- Marka własna w POLOmarkecie rozwija się w ekspresowym tempie już kolejny rok. Tylko w 2016 r. wprowadzono ponad 100 nowych indeksów w ramach kategorii artykułów suchych. W 2017 r. na sklepowych półkach pojawiło się 130 kolejnych marek, a wśród nich między innymi pieluszki dla dzieci „Bobo Boom” czy artykuły gospodarstwa domowego „UFO” i „Marysia”. Do Nowego Roku ta liczba wzrośnie do 200. – W tym roku rozpoczęliśmy również rozbudowę oferty marek własnych w kategorii produktów świeżych i ultraświeżych. Ogromny sukces odniosły cztery kategorie produktów fresh: „Zaczarowany Ogród” (warzywa, owoce i przetwory), „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięsa i wędliny) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (pieczywo i ciasta) – podkreśla Jarosław Brudnicki.

Opracowując strategię private label, POLOmarket ma na względzie też sezonowość produktów. W ten sposób jeszcze lepiej wpisuje się w bieżące potrzeby klientów.

- W nadchodzącym 2018 roku i w kolejnych latach zamierzamy wprowadzać kolejne produkty pod sztandarem marek własnych, które będą mogły śmiało konkurować z uznanymi brandami. W ten sposób zakupy w naszych sklepach będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów – podsumowuje Jarosław Brudnicki.

POLOmarket to jedna z polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Sieć liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • **** 18-12-2017, 20:40:
POLECAM PRZECZYTAĆ:
Od wielu miesięcy trwa kampania na rzecz poprawy warunków pracy w sieci Polomarket i zapłaty za nierozliczone nadgodziny. Związek Syndykalistów Polski już zorganizował kilkadziesiąt protestów pod marketami należącymi do sieci na terenie całego kraju. Pracownicy i byli pracownicy tej sieci z Bełchatowa skontaktowali się z nami, gdyż również oni chcą doprowadzić do rozwiązania tej patologicznej sytuacji.

W Bełchatowie występowało wiele problemów potwierdzonych w innych miastach: nie ewidencjowanie pełnego wymiaru czasu pracy w nadgodzinach, problemy z urlopami dla wielu pracowników, fikcyjne szkolenia BHP (czyli brak niektórych szkoleń i fałszowanie świadectw odbycia szkoleń), czy brak odzieży ochronnej. Państwowa Inspekcja Pracy potwierdziła te nieprawidłowości w innych miastach, co pokazuje, że łamanie praw pracowniczych nie jest pojedynczym przypadkiem w tej sieci, ale jest problemem systemowym Polomarketu.

Na pikiecie pod sklepem na ul. Wojska Polskiego stawili się pracownicy tego sklepu, którzy mają dość wyzysku i zamierzają podjąć dalsze działania. Pikietę wspierali także członkowie ZSP, w tym przedstawiciele ZSP Polo oraz lokalni aktywiści z Bełchatowa. Druga pikieta odbyła się pod sklepem Polomarketu na ul. 1 maja, gdzie też poruszono problemy występujące w sieci. Poparcie przechodniów i klientów było dość znaczne i życzono im powodzenia.

Sprawy sądowe przeciw Polo trwają. Kolejna ma się odbyć w przyszłym tygodniu. Związek zamierza kontynuować protesty, szczególnie w okresie przedświątecznym i zachęcać ludzi do organizowania się przeciw łamaniu praw pracowniczych.
  • Polo 18-12-2017, 16:49:
A co to za szturm medialny
Czyżby poszukiwania inwestora się szykowały -:)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 690) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.