Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

POLOmarket w 2017 r.: Wprowadziliśmy nowe produkty marki własnej i zoptymalizowaliśmy asortyment

To był dobry rok dla POLOmarketu, a szczególnie jego drugie półrocze. Najważniejszym dla nas wydarzeniem było dwudziestolecie naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe POLOmarketu.

POLOmarket w 2017 r.: Wprowadziliśmy nowe produkty marki własnej i zoptymalizowaliśmy asortyment
fot. materiały prasowe

- W pierwszym półroczu zakończyliśmy także najważniejszy etap prac nad optymalizacją asortymentu, którego efektem było ustalenie liczby produktów na poziomie 4 500 jednostek. Wprowadziliśmy też wiele nowych produktów marki własnej, w tym pierwszą polomarketową linię pieluszek dziecięcych „Bobo Boom” - mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe POLOmarketu.

- Otwieraliśmy nowe i modernizowaliśmy starsze placówki. Nasze działania przyniosły spodziewany efekt: klienci chętnie u nas kupują, a średnia wartość paragonu rośnie - dodaje.

- Istotne rzeczy wydarzyły się też w obszarze pracowniczym: po raz kolejny podnieśliśmy pensje, wprowadziliśmy prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin, a także uruchomiliśmy system szkoleń stanowiskowych i menedżerskich wewnątrz organizacji - informuje biuro prasowe.

Ponadto 14 kwietnia br. Michał Seńczuk, dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu został powołany na prezesa zarządu spółki POLOmarket.

POLOmarket to jedna z polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Sieć liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.