Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Polomarket w 2018 roku: Nowe sklepy, modernizacja, rozwój marki własnej

W tym roku podobnie jak w poprzednim sieć Polomarket kontynuowała dotychczasową strategię ukierunkowaną na maksymalne zoptymalizowanie oferty asortymentowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu, Dyrektor zakupów i marketingu.

Polomarket w 2018 roku: Nowe sklepy, modernizacja, rozwój marki własnej
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 20-12-2018, 12:04

- Obniżyliśmy liczbę artykułów na półce, zeszliśmy z poziomu 6500 SKU do 4200 SKU w podstawowym asortymencie. Taka ilość naszym zdaniem jest w pełni zarządzalna pod kątem rentowności i płynności sieci, a przede wszystkim komunikacji z Klientem. Rok 2018 zgodnie z naszą strategią to konsekwentny dalszy rozwój silnej marki własnej. Ponieważ jesteśmy siecią, która słucha swoich Klientów i stara się na bieżąco reagować na ich oczekiwania, w minionym roku mocno postawiliśmy na praktyczne wykorzystanie Customer Experience. Podsumowując - wszystkie założone cele strategiczne konsekwentnie i systematycznie realizujemy jednocześnie reagując i nie zapominając o zmieniających się realiach rynkowych, również na rynku pracowniczym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu, Dyrektor zakupów i marketingu.

- W 2018 roku zgodnie z naszą strategią skupiliśmy się na dalszym konsekwentnym podnoszeniu jakości naszej sieci poprzez modernizację naszych obiektów. Od początku roku udało nam się przeprowadzić takie inwestycje w ponad 60 sklepach. W zmodernizowanych obiektach nasi klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach. Zmieniliśmy ich wystrój i oznakowanie, a także wymieniliśmy wyposażenie – w szczególności, meble ekspozycyjne oraz urządzenia chłodnicze - dodaje.

W bieżącym roku sieć zainwestowała też duże środki na wdrożenie w rozwiązań proekologicznych i energooszczędnych. - Przykładem są m.in. systemy odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych, zasilanie ich czynnikiem CO2 oraz energooszczędne oświetlenie zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz obiektów - mówi Jarosław Brudnicki.

Sieć otwierała także w 2018 roku nowe sklepy. - W ostatnich tygodniach otworzyliśmy cztery nowe obiekty w Łowiczu, Koronowie, Pyzdrach oraz Koszalinie. Sklepy te wybudowane są i wyposażone zgodnie z najnowszym opisanym wcześniej konceptem - tłumaczy.

Dodaje, że główną ofertę sieć wzbogaca produktami in-out i produktami z intensywnie rozwijanej marki własnej w ramach czterech światów produktów świeżych i ultra świeżych: Mleczna Polana (nabiał i sery), Rzeźnik Szymon (mięsa i wędliny), Zaczarowany Ogród (owoce, warzywa, przetwory, soki i nektary) i Wypiekarnia i Ciachownia (pieczywo, ciasta i ciastka).

więcej informacji:

Jarosław Brudnicki RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.113.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.