Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polowanie na okazje, ale niska cena nie jest jedynym kryterium

  • Autor: ekonomia.rp.pl
  • Data: 06-05-2014, 19:42

Dzisiaj kluczem do analizowania trendów na rynku handlowym jest "smart shopping" czyli polowanie na okazje, ale niska cena nie jest jedynym kryterium - podaje serwis ekonomia.rp.pl.

Aby zbadać to zjawisko Lidl zlecił badanie, które przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, a Polaków zapytano o sposób, w jaki podejmują decyzje zakupowe dotyczące obuwia i odzieży. Zdecydowana większość, bo 77 proc. zadeklarowało, że kupuje racjonalnie, kalkulując stosunek ceny do jakości.

Z badania wynika, że większość Polaków kupuje odzież i obuwie w galeriach handlowych. Niemniej jednak widocznym trendem jest rosnący udział sieci handlowych, które wybiera już co trzeci - czytamy w ekonomia.rp.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH