REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polowanie na okazje, ale niska cena nie jest jedynym kryterium

  • Autor: ekonomia.rp.pl
  • Data: 06-05-2014, 19:42

Dzisiaj kluczem do analizowania trendów na rynku handlowym jest "smart shopping" czyli polowanie na okazje, ale niska cena nie jest jedynym kryterium - podaje serwis ekonomia.rp.pl.

REKLAMA

Aby zbadać to zjawisko Lidl zlecił badanie, które przeprowadził Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, a Polaków zapytano o sposób, w jaki podejmują decyzje zakupowe dotyczące obuwia i odzieży. Zdecydowana większość, bo 77 proc. zadeklarowało, że kupuje racjonalnie, kalkulując stosunek ceny do jakości.

Z badania wynika, że większość Polaków kupuje odzież i obuwie w galeriach handlowych. Niemniej jednak widocznym trendem jest rosnący udział sieci handlowych, które wybiera już co trzeci - czytamy w ekonomia.rp.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH