Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polscy producenci żywności stawiają na dużee sieci handlowe

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 12-11-2010, 08:46
Polscy producenci żywności stawiają na dużee sieci handlowe

Możliwość wystawienia towaru w hipermarketach sporo kosztuje. Jednak krajowi producenci żywności wolą płacić wysoką opłatę półkową i sprzedawać w dużych sieciach, niż dostarczać towar do niezależnych polskich sklepów i hurtowni - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Polscy producenci żywności nie są zrażeni obowiązkowymi opłatami półkowymi za obecność w sieciach, które sięgają nawet 25 - 30 proc. wartości towaru.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna dla producentów żywności ważne jest to, że duże sieci gwarantują płatności na czas.

Poza tym w zagranicznych sieciach producenci żywności widzą szansę na zwiększenie eksportu. Z danych Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji wynika, że wartość eksportu polskich towarów za pośrednictwem hipermarketów wynosi 2,5 mld zł - czyli o 700 mln zł więcej niż w ubiegłym roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH