Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polska sieć delikatesów przekłada ekspansję zagraniczną

  • Autor: Parkiet
  • Data: 21-01-2009, 08:55

W związku z kryzysem finansowym spółka Alma Market rezygnuje z planowanej ekspansji zagranicznej. Firma chce skupić się na inwestycjach i rozwijaniu sieci sklepów w kraju - pisze Parkiet.

W 2008 r. Alma otworzyła 10 sklepów i obecnie sieć sklepów delikatesowych liczy 22 placówki. Podobną liczbę chce uruchomić w roku 2009 i 2010, o ile nie dojdzie do gwałtownego pogorszenia sytuacji gospodarczej.

Nowe sklepy będą otwierane będą głównie w dużych aglomeracjach miejskich tj. Trójmiasto, Warszawa, Poznań, Wrocław oraz na Śląsku. Firma rezygnuje z otwierania sklepów w mniejszych miastach.

Spółka nie zamierza w ciągu najbliższych lat wypłacać akcjonariuszom dywidendy.

Po III kw. ubiegłego roku grupa miała 16,7 mln zysku netto przy 614,8 mln zł obrotów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH