Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polski handel na trójkę z plusem

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 05-03-2013, 09:49

Klienci w sieciach handlowych są obsługiwani uprzejmie, ale niekoniecznie fachowo. Jest to poprawiać - pisze Puls Biznesu.

Firma Daymaker przeprowadziła badanie w kilkuset sklepach w całej Polsce. Tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi klientów w sieciach handlowych w Polsce. Całą branżę ocenili na trójkę z plusem. Łączny wynik poprawił się o 10 pkt proc. w porównaniu z 2012 r., a dwie na trzy sieci obsługują klientów lepiej, niż dwanaście miesięcy temu.

Mimo to, na gratulacje jest zdecydowanie za wcześnie. Eksperci Daymakera podkreślają, że sprzedawcy w polskich sklepach mają problemy ze wskazywaniem zalet oferowanych produktów, niechętnie pozwalają na ich przetestowanie, rzadko oferują uzupełniające akcesoria - czytamy w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH