REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polski handel na trójkę z plusem

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 05-03-2013, 09:49

Klienci w sieciach handlowych są obsługiwani uprzejmie, ale niekoniecznie fachowo. Jest to poprawiać - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Firma Daymaker przeprowadziła badanie w kilkuset sklepach w całej Polsce. Tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi klientów w sieciach handlowych w Polsce. Całą branżę ocenili na trójkę z plusem. Łączny wynik poprawił się o 10 pkt proc. w porównaniu z 2012 r., a dwie na trzy sieci obsługują klientów lepiej, niż dwanaście miesięcy temu.

Mimo to, na gratulacje jest zdecydowanie za wcześnie. Eksperci Daymakera podkreślają, że sprzedawcy w polskich sklepach mają problemy ze wskazywaniem zalet oferowanych produktów, niechętnie pozwalają na ich przetestowanie, rzadko oferują uzupełniające akcesoria - czytamy w Pulsie Biznesu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH