REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polskie centra handlowe "lubią" Facebook'a

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2011, 12:34

Centra handlowe w Polsce coraz częściej wykorzystują Facebook do komunikacji i budowy relacji z klientami, wynika z raportu “Centra handlowe na Facebooku” przygotowanego przez SmartNet Research & Solutions* i Fanpage Trender, w partnerstwie z Polską Radą Centrów Handlowych.

REKLAMA

Wśród 50 największych centrów handlowych (GLA powyżej 40 000 m. kw.), już 46% posiada swoje fanpage na Facebooku. W analizach wzięto pod uwagę profile firmowe (tzw. Fanpage) 30 centrów handlowych z różnych miast Polski w okresie 01.02 - 31.04. W doborze fanpage'ów uwzględniono zarówno liczbę fanów czy popularnośd danego centrum, jak i rozproszenie geograficzne. Wybrano największe profile centrów handlowych z różnych miast, które w dniu 30 kwietnia 2011 r. posiadały łącznie ponad 125 tys. fanów. Przedstawiono najważniejsze wskaźniki opisujące działania wybranych centrów handlowych z potencjalnymi klientami i ich interakcje z klientami za pomocą fanpage'ów w serwisie Facebook. Wykorzystano głównie wskaźniki, raportowane przez narzędzie Fanpage Trender.

Porównując do najpopularniejszych fanpage'ów centrów handlowych z Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy USA, największe polskie fanpage wypadają bardzo dobrze. Mimo mniejszej bezwzględnej ilości fanów (w stosunku do USA i UK) liczebnośd aktywnie działającej społeczności była nawet kilkukrotnie wyższa.

- Cieszy fakt, iż polskie centra handlowe wyróżniają się w świecie także w działaniach na Facebooku - mówi Radosław Knap z Polskiej Rady Centrów Handlowych. - Wiadomo, że wiele obiektów jakie powstały w naszym kraju otrzymuje najważniejsze nagrody przyznawane przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Relatywnie wysoka aktywnośd polskich fanów na Facebooku może świadczyd o tym, że Polacy rzeczywiście lubią centra handlowe, a na pewno wiele z ich profili jest prowadzonych na wysokim, profesjonalnym poziomie. Wciąż jednak warto porównywad się i czerpad inspiracje od innych, co uważam za jeden z celów raportu - podsumowuje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH