Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie centra handlowe "lubią" Facebook'a

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2011, 12:34

Centra handlowe w Polsce coraz częściej wykorzystują Facebook do komunikacji i budowy relacji z klientami, wynika z raportu “Centra handlowe na Facebooku” przygotowanego przez SmartNet Research & Solutions* i Fanpage Trender, w partnerstwie z Polską Radą Centrów Handlowych.

Wśród 50 największych centrów handlowych (GLA powyżej 40 000 m. kw.), już 46% posiada swoje fanpage na Facebooku. W analizach wzięto pod uwagę profile firmowe (tzw. Fanpage) 30 centrów handlowych z różnych miast Polski w okresie 01.02 - 31.04. W doborze fanpage'ów uwzględniono zarówno liczbę fanów czy popularnośd danego centrum, jak i rozproszenie geograficzne. Wybrano największe profile centrów handlowych z różnych miast, które w dniu 30 kwietnia 2011 r. posiadały łącznie ponad 125 tys. fanów. Przedstawiono najważniejsze wskaźniki opisujące działania wybranych centrów handlowych z potencjalnymi klientami i ich interakcje z klientami za pomocą fanpage'ów w serwisie Facebook. Wykorzystano głównie wskaźniki, raportowane przez narzędzie Fanpage Trender.

Porównując do najpopularniejszych fanpage'ów centrów handlowych z Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy USA, największe polskie fanpage wypadają bardzo dobrze. Mimo mniejszej bezwzględnej ilości fanów (w stosunku do USA i UK) liczebnośd aktywnie działającej społeczności była nawet kilkukrotnie wyższa.

- Cieszy fakt, iż polskie centra handlowe wyróżniają się w świecie także w działaniach na Facebooku - mówi Radosław Knap z Polskiej Rady Centrów Handlowych. - Wiadomo, że wiele obiektów jakie powstały w naszym kraju otrzymuje najważniejsze nagrody przyznawane przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Relatywnie wysoka aktywnośd polskich fanów na Facebooku może świadczyd o tym, że Polacy rzeczywiście lubią centra handlowe, a na pewno wiele z ich profili jest prowadzonych na wysokim, profesjonalnym poziomie. Wciąż jednak warto porównywad się i czerpad inspiracje od innych, co uważam za jeden z celów raportu - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 038) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH