Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie centra handlowe "lubią" Facebook'a

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2011, 12:34

Centra handlowe w Polsce coraz częściej wykorzystują Facebook do komunikacji i budowy relacji z klientami, wynika z raportu “Centra handlowe na Facebooku” przygotowanego przez SmartNet Research & Solutions* i Fanpage Trender, w partnerstwie z Polską Radą Centrów Handlowych.

Wśród 50 największych centrów handlowych (GLA powyżej 40 000 m. kw.), już 46% posiada swoje fanpage na Facebooku. W analizach wzięto pod uwagę profile firmowe (tzw. Fanpage) 30 centrów handlowych z różnych miast Polski w okresie 01.02 - 31.04. W doborze fanpage'ów uwzględniono zarówno liczbę fanów czy popularnośd danego centrum, jak i rozproszenie geograficzne. Wybrano największe profile centrów handlowych z różnych miast, które w dniu 30 kwietnia 2011 r. posiadały łącznie ponad 125 tys. fanów. Przedstawiono najważniejsze wskaźniki opisujące działania wybranych centrów handlowych z potencjalnymi klientami i ich interakcje z klientami za pomocą fanpage'ów w serwisie Facebook. Wykorzystano głównie wskaźniki, raportowane przez narzędzie Fanpage Trender.

Porównując do najpopularniejszych fanpage'ów centrów handlowych z Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy USA, największe polskie fanpage wypadają bardzo dobrze. Mimo mniejszej bezwzględnej ilości fanów (w stosunku do USA i UK) liczebnośd aktywnie działającej społeczności była nawet kilkukrotnie wyższa.

- Cieszy fakt, iż polskie centra handlowe wyróżniają się w świecie także w działaniach na Facebooku - mówi Radosław Knap z Polskiej Rady Centrów Handlowych. - Wiadomo, że wiele obiektów jakie powstały w naszym kraju otrzymuje najważniejsze nagrody przyznawane przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Relatywnie wysoka aktywnośd polskich fanów na Facebooku może świadczyd o tym, że Polacy rzeczywiście lubią centra handlowe, a na pewno wiele z ich profili jest prowadzonych na wysokim, profesjonalnym poziomie. Wciąż jednak warto porównywad się i czerpad inspiracje od innych, co uważam za jeden z celów raportu - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 874) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.