REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polskie Jadło: 11,4 mln zł z emisji na rozwój

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-07-2008, 13:06
Polskie Jadło: 11,4 mln zł z emisji na rozwój
fot. Grupa Kościuszko "Polskie Jadło"

Grupa Kościuszko "Polskie Jadło" pozyskała z giełdy 11,4 mln zł - nieznacznie poniżej planów. Spółka chciała sprzedać akcje serii D za 12 mln zł.

REKLAMA

- To dobrze, ze mimo tak trudnego rynku udało nam się przeprowadzić emisję. Świadczy to o dobrym odbiorze naszej spółki przez inwestorów. Czujemy odpowiedzialność za powierzone nam środki i dlatego też zainwestowane one zostaną w najbardziej rentowne segmenty naszej działalności, gwarantujące najwyższą stopę zwrotu - zapowiedział Jak Kościuszko, prezes zarządu Grupy.

Spółka całą kwotę pozyskaną w wyniku emisji akcji przeznaczy na dalszy rozwój. Środki zasilą inwestycje prowadzone przez spółkę w zakresie rozbudowy sieci gastronomicznej. W planach Grupy jest także zakończenie budowy centrum logistyczno-wytwórczego w Gaju oraz zwiększenie nakładów na działalność wytwórczo-handlową spółki.

Grupa Kościuszko "Polskie Jadło" SA. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło". Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod markami "Polskie Jadło", "Lanczowisko" oraz "Ready&Go".

Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką "Polskie Jadło". Wśród nich znajdują się zarówno tradycyjnie wyrabiane wędliny i wyroby wekowane takie jak: polskie zupy, pasztety oraz inne dania gotowe. Przedstawiciele firmy podkreślają, że swą produkcję spółka opiera na tradycyjnych recepturach, pozbawionych jakichkolwiek uszlachetniaczy i środków konserwujących. Obecnie wyroby te znajdują się między innymi w takich sieciach jak: Ahold, Alma, Bomi, Carrefour, Chata Polska, Intermarche, Leclerc, Makro, Market Punkt i Stokrotka.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH