Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie Jadło: 11,4 mln zł z emisji na rozwój

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-07-2008, 13:06
Polskie Jadło: 11,4 mln zł z emisji na rozwój
fot. Grupa Kościuszko "Polskie Jadło"

Grupa Kościuszko "Polskie Jadło" pozyskała z giełdy 11,4 mln zł - nieznacznie poniżej planów. Spółka chciała sprzedać akcje serii D za 12 mln zł.

- To dobrze, ze mimo tak trudnego rynku udało nam się przeprowadzić emisję. Świadczy to o dobrym odbiorze naszej spółki przez inwestorów. Czujemy odpowiedzialność za powierzone nam środki i dlatego też zainwestowane one zostaną w najbardziej rentowne segmenty naszej działalności, gwarantujące najwyższą stopę zwrotu - zapowiedział Jak Kościuszko, prezes zarządu Grupy.

Spółka całą kwotę pozyskaną w wyniku emisji akcji przeznaczy na dalszy rozwój. Środki zasilą inwestycje prowadzone przez spółkę w zakresie rozbudowy sieci gastronomicznej. W planach Grupy jest także zakończenie budowy centrum logistyczno-wytwórczego w Gaju oraz zwiększenie nakładów na działalność wytwórczo-handlową spółki.

Grupa Kościuszko "Polskie Jadło" SA. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło". Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod markami "Polskie Jadło", "Lanczowisko" oraz "Ready&Go".

Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką "Polskie Jadło". Wśród nich znajdują się zarówno tradycyjnie wyrabiane wędliny i wyroby wekowane takie jak: polskie zupy, pasztety oraz inne dania gotowe. Przedstawiciele firmy podkreślają, że swą produkcję spółka opiera na tradycyjnych recepturach, pozbawionych jakichkolwiek uszlachetniaczy i środków konserwujących. Obecnie wyroby te znajdują się między innymi w takich sieciach jak: Ahold, Alma, Bomi, Carrefour, Chata Polska, Intermarche, Leclerc, Makro, Market Punkt i Stokrotka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH