REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polskie Jadło będzie sprzedawać swoje wyroby w halach Makro

  • Autor: parkiet.com
  • Data: 02-01-2012, 16:58

Spółka Polskie Jadło prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące dystrybucji swoich produktów w halach Makro Cash & Carry w całej Polsce. Chce tam sprzedawać wytwarzane przez siebie konfitury owocowe, pierogi oraz dania gotowe - podaje serwis parkiet.com.

REKLAMA

Jak mówi Jan Kościuszko, prezes Polskiego Jadła, spółka chce w ten sposób trafić do sklepów detalicznych oraz lokali gastronomicznych zaopatrujących się w tych hurtowniach.

Z informacji parkiet.com wynika, że do hurtowni Makro może trafiać ok. 40-50 ton dań i 100-150 tys. słoików konfitur miesięcznie. Makro posiada obecnie 30 dużych hal i 9 mniejszych hurtowni w całej Polsce. Sieć należy do Metro Group.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH