Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie Jadło buduje sieć sprzedaży własnych produktów i rozwija markę Pit Stop Bar

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2011, 10:19
Polskie Jadło buduje sieć sprzedaży własnych produktów i rozwija markę Pit Stop Bar
Jan Kościuszko, prezes i większościowy udziałowiec Polskiego Jadła

W związku z decyzją o wycofaniu się ze sprzedaży własnych produktów za pośrednictwem wielkopowierzchniowych marketów, spółka Polskie Jadło przystąpiła do budowy alternatywnej sieci sprzedaży.

Jak wyjaśnia spółka w raporcie półrocznym, sieć sprzedaży ma działać nie tylko w oparciu o zainstalowane już sklepy w restauracjach Polskiego Jadła, ale także jako małe i średnie stoiska - zarówno "uliczne", jak i w galeriach handlowych. Dodatkową formą sprzedaży ma być zainstalowanie standów na stacjach benzynowych w ramach współpracy z firmą Lotos.

Współpraca z siecią stacji paliw polega na uruchomianiu restauracji przy obiektach tego koncernu. Spółka otworzyła w kwietniu br. przy autostradzie A4 pierwsze dwie z pośród trzydziestu planowanych przydrożnych restauracji. Kolejne punkty mają być otwierane w ciągu najbliższych dwóch lat głównie przy autostradach i drogach ekspresowych.

- Koncepcja Pit Stop Baru polega na zagospodarowaniu dostępnych lokalizacji przez umiejscawianie na nich segmentowej zabudowy restauracji według autorskich rozwiązań stanowiących własność firmy. Zarówno czas budowy, który zamyka się w okresie 7-14 dni, jak i system finansowania tych inwestycji w oparciu o leasing (90 proc. kosztów pokrywane jest przez leasing) oraz rysujące się stałe tendencje wzrostu przychodów w pilotażowych jednostkach jak i relatywnie niskie koszty funkcjonowania Pit Stop Barów utwierdza zarząd w słuszności podjęcia decyzji o rozwoju tego konceptu - podaje spółka w półrocznym raporcie.

Spółka produkuje głównie dania gotowe oraz przetwory owocowo-warzywne na terenie własnego zakładu w Czechowicach Dziedzicach. W sierpniu rusza dystrybucja konfitur owocowych z czekoladą, które wyprodukowane zostały pod marką "Wawel & Polskie Jadło prezentują".

Przypomnijmy, spółka Polskie Jadło miała 0,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 1,13 mln zł straty rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 0,36 mln zł wobec 0,10 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 3,82 mln zł wobec 1,29 mln zł rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.