Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie Jadło buduje sieć sprzedaży własnych produktów i rozwija markę Pit Stop Bar

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2011, 10:19
Polskie Jadło buduje sieć sprzedaży własnych produktów i rozwija markę Pit Stop Bar
Jan Kościuszko, prezes i większościowy udziałowiec Polskiego Jadła

W związku z decyzją o wycofaniu się ze sprzedaży własnych produktów za pośrednictwem wielkopowierzchniowych marketów, spółka Polskie Jadło przystąpiła do budowy alternatywnej sieci sprzedaży.

Jak wyjaśnia spółka w raporcie półrocznym, sieć sprzedaży ma działać nie tylko w oparciu o zainstalowane już sklepy w restauracjach Polskiego Jadła, ale także jako małe i średnie stoiska - zarówno "uliczne", jak i w galeriach handlowych. Dodatkową formą sprzedaży ma być zainstalowanie standów na stacjach benzynowych w ramach współpracy z firmą Lotos.

Współpraca z siecią stacji paliw polega na uruchomianiu restauracji przy obiektach tego koncernu. Spółka otworzyła w kwietniu br. przy autostradzie A4 pierwsze dwie z pośród trzydziestu planowanych przydrożnych restauracji. Kolejne punkty mają być otwierane w ciągu najbliższych dwóch lat głównie przy autostradach i drogach ekspresowych.

- Koncepcja Pit Stop Baru polega na zagospodarowaniu dostępnych lokalizacji przez umiejscawianie na nich segmentowej zabudowy restauracji według autorskich rozwiązań stanowiących własność firmy. Zarówno czas budowy, który zamyka się w okresie 7-14 dni, jak i system finansowania tych inwestycji w oparciu o leasing (90 proc. kosztów pokrywane jest przez leasing) oraz rysujące się stałe tendencje wzrostu przychodów w pilotażowych jednostkach jak i relatywnie niskie koszty funkcjonowania Pit Stop Barów utwierdza zarząd w słuszności podjęcia decyzji o rozwoju tego konceptu - podaje spółka w półrocznym raporcie.

Spółka produkuje głównie dania gotowe oraz przetwory owocowo-warzywne na terenie własnego zakładu w Czechowicach Dziedzicach. W sierpniu rusza dystrybucja konfitur owocowych z czekoladą, które wyprodukowane zostały pod marką "Wawel & Polskie Jadło prezentują".

Przypomnijmy, spółka Polskie Jadło miała 0,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 1,13 mln zł straty rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 0,36 mln zł wobec 0,10 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 3,82 mln zł wobec 1,29 mln zł rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 551) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH